my customer

ساخت وبلاگ

یکی از دغدغه‌های مهمی که والدین دارند، سلامتی نوزادشان می‌باشد. بنابراین در زمان خرید پوشک نوزاد لازم است که سلامت و بهداشت نوزاد در نظر گرفته شود. با خرید پوشک استاندارد و مناسب می‌توان سلامتی کودک خود را تضمین کرد. به همین دلیل ما در این بخش سعی کرده‌ایم شما را با نکات مهم و اساسی در زمینه خرید پوشک بچه آشنا کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین پوشک را برای فرزند دلبند خود انتخاب و خریداری کنید.

 

قدرت جذب پوشک بچه

یکی از فاکتورهای مهمی که باید یک پوشاک نوزاد مناسب داشته باشد، قدرت جذب آن است. پوشک نوزاد نامرغوب از قدرت جذب پایینی برخوردار بوده و به علت تعویض پوشک در فواصل زمانی کوتاه موجب بالا رفتن هزینه‌های خرید پوشک می‌شود. از دیگر ویژگی‌هایی که پوشک با قدرت جذب پایین دارد، می‌توان به مواردی اشاره کرد که باعث التهاب ناحیه تناسلی نوزاد و سوختگی او می‌شود. پس توجه کردن به قدرت جذب پوشاک در زمان خرید امری مهم و ضروری می‌باشد.

 

همچنین خوب است بدانید چون در ادرار نوزادان نمک وجود دارد و آب نمک نسبت به آب شیرین دیرتر جذب می‌شود، می‌توان برای آزمایش میزان جذب رطوبت پوشک آن را چند دقیقه در آب نمک قرار داد. پس از خارج کردن پوشک از آب نمک باید اجازه داد تا آب‌های اضافی آن خارج شوند. این روش برای پی بردن به میزان جذب رطوبت پوشک یک روش مناسب می‌باشد.

فاکتورهای مهم برای خرید پوشک نوزاد مناسب

برای خرید یک پوشک مناسب باید به پارامترهای بسیاری توجه کنید که در ادامه به این موارد می‌پردازیم:

 

هزینه خرید پوشک

در خرید پوشک باید به موارد مختلفی دقت کرد از جمله این موارد می‌توان به هزینه پوشاک اشاره کرد. به طوری که ابتدا باید به بودجه خود برای خرید پوشک دقت کرد و سپس متناسب با آن نوع برند پوشک را تعیین کرد.

 

سایز پوشک

از جمله موارد اصلی برای خرید پوشک بچه سایز توجه کردن به سایز آن می‌باشد. انواع پوشک بچه با سایز مختلف با توجه به وزن نوزاد در بازار وجود دارند که می‌توان هر کدام از آن‌ها را برای کودک خود خریداری کرد.‌

 

شرکت و کشور سازنده پوشک

شرکت سازنده پوشک بچه یکی از موارد و فاکتورهای مهم در انتخاب پوشک می‌باشد. در بازار می‌توان انواع پوشک‌های ساخت ایران و یا کشورهای خارجی را پیدا کرد. با تحقیق در مورد ویژگی‌های پوشک‌هایی که توسط شرکت‌های سازنده مختلف تولید می‌شوند که می‌توانید یک پوشک مناسب برای نوزاد با برند باکیفیت خریداری کنید.

 

کیفیت پوشک

در زمان خرید پوشک بچه توجه به کیفیت پوشک یکی از فاکتورهای بسیار مهم می‌باشد. برای مثال باید دقت کنید که جنس پوشک لطیف بوده و از قدرت جذب بالایی برخوردار باشد.

 

استاندارد بودن پوشک

پوشکی که دارای کیفیت مناسب، مواد اولیه درجه یک و مرغوب باشد، یک پوشک استاندارد است و برای بدن نوزاد مشکلی مثل سوختگی نخواهد داشت.

 

ضد حساسیت بودن پوشک

با خرید یک پوشک و استفاده از آن می‌توان به ضد حساسیت بودن آن پی برد. در صورت مشاهده التهاب، جوش و قرمزی در کنار پای نوزاد لازم است خیلی فوری پوشک او را تعویض کرد.

 

نحوه تعویض پوشک بچه

در زمان تعویض پوشک نوزاد باید موارد مختلفی را در نظر گرفت. برای این کار ابتدا باید وسایل مناسب مثل دستمال مرطوب، تشک تعویض پوشک، پودر بچه یا پماد سوختگی را آماده کرد. تعویض پوشک نوزاد را باید در جای تمیز و گرم انجام داد. همچنین بهتر است به جای استفاده کردن از دستمال مرطوب و یا سایر وسایل تنظیم تمیز کننده نوزاد پای نوزاد را با آب بشویید.

 

قیمت پوشک نوزاد

روی قیمت پوشک نوزاد عوامل مختلفی تأثیرگذار می‌باشد که از جمله این عوامل می‌توان به نوع جذب، مواد اولیه به کار برده شده برای ساخت پوشک، سایز پوشک و … اشاره کرد. بنابراین با توجه به این موارد پوشک‌های نوزاد موجود در بازار دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

 

همچنین برای خرید پوشاک نوزاد از بدو تولد تا زمان دو سالگی نمی‌توان هزینه یکسانی در نظر گرفت. به طوری که پوشک سایز صفر که در ابتدا برای نوزاد خریداری می‌شود از قیمت ارزان تری برخوردار است. از آنجایی که نوزادان به طور ناگهانی تغییر وزن پیدا می‌کنند، بنابراین خرید عمده پوشک برای نوزادان کار چندان مناسبی نمی‌باشد. زیرا ممکن است مجبور به خرید پوشک جدید با سایز جدید شد.

 

نتیجه گیری

با توجه به مطالبی که در این مقاله آمده است، هنگام خرید پوشک نوزاد باید به نکات مهمی دقت کرد. یک پوشک نوزاد استاندارد باید ضد حساسیت باشد و رطوبت از آن به بیرون درز نکند. همچنین طراحی آن باید به گونه‌ای صورت گرفته باشد که داخل پوشک هوا در جریان باشد. پوشاک استاندارد باید با پوست نوزاد سازگاری خوبی داشته باشد و در آن احساس راحتی کند.

 

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : پوشک نوزاد, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 16:14

مشکلات جنسی و تشخیص آن مسئله ای تخصصی است ونمی توان یک دارو را برای همه افراد تجویز کرد بلکه برای هر نوع اختلال جنسی، باید راه درمانی خاصی انتخاب شود بنابراین نباید برای درمان اختلال جنسی به تبلیغات روی آورد . برای تشخیص هر بیماری ای از جمله اختلالات جنسی لازم است به پزشک مراجعه گردد تا پزشک با گرفتن شرح حال، معاینه بیمار و درخواست چند آزمایش متوجه علت اصلی بیماری گردد و بهترین راه درمان را برای بیمار در نظر گیرد .

مشکلات جنسی امری شایع در بین زوج‌ها می‌باشد. در بسیاری از موارد این مشکلات بر اثر عوامل محیطی رخ می‌دهند و وجود آن در یک دوره از زندگی کاملاً طبیعی است. مشکلاتی از قبیل اضطراب، سختی‌های زندگی و یا وجود دغدغه‌های زیاد موجب بروز مشکلات جنسی می‌شوند. این مشکلات معمولاً کوتاه‌مدت هستند و با تمام شدن استرس‌ها از بین می‌روند. برخی از افراد زمانی که با این مشکل مواجه می‌شوند احساس خجالت و ترس به آن ها دست می‌دهد و به همین دلیل برای صحبت کردن با یک متخصص تعلل می‌کنند درصورتی‌که بهتر است اگر احساس می‌کنید دچار این مشکل شده‌اید در مورد آن با یک مشاور و روانشناس صحبت کنید. روش‌های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد که با توجه به علت رخ دادن آن راه درمان متفاوتی هم ارائه می‌شود. در مطب دکتر مظاهری با بهره‌مندی از جدیدترین و بهترین دستگاه‌ها، مشکلات جنسی به‌صورت کامل رفع شده و بیمار در بازه زمانی کوتاهی درمان می‌شود.

 

مشکلات جنسی چیست؟

مشکلات جنسی به اختلالاتی که روند طبیعی مسائل جنسی را تحت تأثیر قرار می‌دهند گفته می‌شود. این اختلالات قبل، حین یا بعد از رابطه رخ می‌دهند.بروز این اختلالات زوج را دچار ناراحتی و مشکل می‌کند و موجب از هم گسستگی بسیاری از زندگی‌ها می‌شود.   طبق تحقیقات انجام‌شده درزمینهٔ مشکلات جنسی درصد زیادی از افراد دچار آن هستند. این اختلالات در 31 درصد زنان و 44 درصد مردان وجود دارد.مشکل اصلی در بیان نکردن اختلالات جنسی توسط زوج می‌باشد.

 

رایج‌ترین مشکلات جنسی چیست؟

برخی از مشکلات جنسی که هر کسی ممکن است آن را تجربه کند عبارت‌اند از: فشار همتا: یکی از طرفین بیشتر مشتاق تجربه‌های جدید است و دیگری برای امتحان چیزی که احساس می‌کند برایش آماده نیستند تحت‌فشار قرار می‌گیرد. این امر منجر به بروز استرس و اضطراب در فرد می‌شود. مشکلات حین یا بعد از سکس: این موارد شامل درد فیزیکی، احساس گناه، اضطراب یا تنهایی می‌شود. مشکلات و نگرانی‌های جنسی به خاطر بالا رفتن سن: با بالا رفتن سن، مشکلات جنسی ظاهر می‌شود و نگرانی و اضطراب بیشتری در مورد ظاهر بدن، اعتمادبه‌نفس یا شخصیت خود به‌عنوان فردی جذاب به دنبال دارد. اعتیاد به سکس: اعتیاد به سکس یا بیش فعالی جنسی به وضعیتی اطلاق می‌شود که فرد در آن نمی‌تواند در مقابل یک فعالیت جنسی بخصوص مانند خود ارضایی، تماشای پورن، پرداخت هزینه برای رابطه‌ی جنسی یا سکس مجازی مقاومت کند یا انجام آن را متوقف سازد.

 

عواملی که باعث بروز مشکلات جنسی می‌شوند

عوامل مختلفی در بروز مشکلات جنسی نقش دارند. ازجمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: عوامل جسمانی: بیماری های قلبی، دیابت، معلولیت، اعتیاد به مواد مخدر و الکل روانشناختی: اختلالات روانی همچون: اضطراب، افسردگی، استرس عاطفی: پایین بودن عزت‌نفس، تجربه سوءاستفاده‌ی جنسی در گذشته، احساس خیانت در رابطه موقعیتی: هر اتفاقی که زندگی را از روند عادی و روتین خارج کند، وجود مشکل مالی، صاحب فرزند شدن

 

ازجمله دیگر مشکلات جنسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

متفاوت بودن محرک‌های جنسی

مشکلات پزشکی

مشکلات جنسی زنان

درد هنگام رابطه

اختلال ارگاسم

از دست دادن میل جنسی

مشکلات جنسی مردان

مشکل انزال

انزال زودهنگام

دیرانزالی.

انزال معکوس

اختلال نعوظ

اختلالات نعوظ

زود ارضایی

اختلالات جنسی مردان

اختلال در نعوظ

اختلال در ارگاسم یا انزال

اختلالات جنسی زنان

درد در هنگام دخول

خشک بودن واژن در برقراری رابطه جنسی و هنگام دخول

از دست دادن صمیمیت و مشکلات رابطه

روش‌های درمان مشکل جنسی چیست؟

اولین قدم برای درمان مشکلات جنسی مراجعه به یک پزشک عمومی می‌باشد تا وضعیت فرد را تشخیص داده و روش‌های مناسب درمان را بررسی کند. دومین اقدام برای حل این اختلال مخصوص زوج‌هایی است که دچار مشکل جنسی هستند و این اقدام شامل سکس درمانی توسط روانشناس یا روان‌پزشک است.

 

درمان روانی-جنسی

دارو درمانی

مصرف برخی از داروهای خاص از قبیل داروهای هورمونی یا داروهای ضدافسردگی در بروز مشکلات جنسی نقش زیادی دارند. 

مشکلات جنسی پیشگیری از مشکلات جنسی

1-درمان افسردگی از طریق مراجعه به مشاور و در بعضی از موارد استفاده از دارو 2- سطح تستوسترون خود را بررسی کنید و اگر میزان این هورمون طبیعی نبود درمان دارویی را انجام دهید. 3–درمان اختلالات نعوظ با داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش (اختلالات نعوظ نشانه ای از مشکلات جنسی و بیانگر اختلالات عروقی نیز می‌باشد.)

کلام آخر:

با توجه به توضیحاتی که در مورد مشکلات جنسی و علل ایجاد این اختلال داده شد میدانیم که روش‌های درمانی مناسبی برای حل این مشکلات وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید عملکرد جنسی خود را با آرامش بیشتری به حالت طبیعی برگردانید. با مراجعه به روانشناس جنسی می‌توانید کیفیت رابطه جنسی خود و همسرتان را بهبود بخشید.   .

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : مشکلات جنسی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 15:01

دوبلکس چیست؟ این سوالی است که ممکن است برای بعضی افراد پیش بیاید. خانه ها در اشکال و ابعاد گوناگون ساخته می شوند که یکی از آن ها خانه دوبلکس می باشد. خانه های دوبلکس ممکن است دیوار به دیوار یکدیگر یا در بالای یکدیگر ساخته شوند. در واقع این نوع خانه ها یک خانه محسوب می شوند و به عنوان دو خانه مجزا به شمار نمی آیند.

به بیانی ساده تر می توان گفت که اگر دو طبقه ساختمان توسط پلکان داخلی به یکدیگر متصل شوند، این خانه دوبلکس به شمار می آید. در طراحی خانه دوبلکس از دو طبقه به منظور ساخت یک واحد مسکونی استفاده می شود، از این رو برای چیدمان مبلمان و هر نوع دکوراسیون داخلی به اندازه کافی فضا برای صاحب خانه موجود است.

داشتن خانه دوبلکس یک مزیت بزرگ است، زیرا شما صاحب یک خانه هستید اما به اندازه دو خانه فضای کافی در اختیار دارید. قیمت خانه دوبلکس در مقایسه با یک خانه معمولی بالاتر است، زیرا طراحی آن متفاوت است. چنین خانه ای تنها به دلیل معماری خاص خود شناخته شده نیست، بلکه ساختار آن به طور کامل متفاوت است.

خانه دوبلکس به خانه‌ای گفته می‌شود که از یک راه‌پله در فضای داخلی خانه بهره برده است. این راه‌پله دوطبقه از ساختمان را به یکدیگر مرتبط کرده و یک واحد ساختمانی یکپارچه می‌سازد. طراحی دوبلکس یکی از محبوب‌ترین و البته فاخرترین طراحی‌هایی است که مورد مقبول عموم مردم قرار دارد. در این سبک از دکوراسیون، راه‌پله و نحوه اجرای آن نسبت به سایرین اولویت است.

 

عناصر اصلی در خانه دوبلکس

در خانه‌های دوبلکس چند عنصر نقشی اساسی و مهم دارند. مؤثرترین آن‌ها پلکان است که از بخش‌های ضروری و جدایی‌ناپذیر خانه‌های دوبلکس به شمار می‌آید. تفاوتی ندارد خانه شما بزرگ است یا کوچک، پله‌ها می‌بایست از زیبایی و استاندارد کافی برخوردار باشند. اگر فضای کافی برای طراحی پلکان دارید، می‌توانید از نمونه‌های گرد استفاده کنید تا دکوراسیونی مجلل خلق کنید.

 

تنوع بی‌نظیری که در راه‌پله‌های دوبلکس وجود دارد، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. درصورتی‌که سبک حاکم بر فضا مدرن است، می‌توانید از پله‌های استیل، شیشه‌ای، فلزی و یا ترکیب این متریال با یکدیگر استفاده کنید. این در حالی است که در دکوراسیون­های کلاسیک استفاده از پلکان چوبی رایج‌تر است.

 

انواع خانه دوبلکس

برخلاف تصور عموم مردم، خانه‌های دوبلکس تنها در مساحت و متراژ بزرگ ساخته نمی‌شوند. اغلب طراحان برای استفاده بهینه از خانه‌هایی با متراژ کم، فضا را در ارتفاع تقسیم می‌کنند. برای طراحی و ساخت دوبلکس چندین روش رایج وجود دارد؛ اما در یک نگاه کلی طراحان و معماران خانه‌های دوبلکس را با سه الگوی رایج می‌سازند.

خانه دوبلکس زیرشیروانی: همان‌طور که از نامش پیداست در این تکنیک طراحی فضای اصلی خانه از طریق یک پله به محیط زیرشیروانی متصل می‌شود.

خانه دوبلکس استاندارد: در ساختمان‌های بلند، آخرین طبقه که نسبت به سایرین مساحت کمتری دارد، توسط پلکان به طبقه زیرین متصل می‌شود.

خانه دوبلکس معمولی: برخلاف نمونه قبلی، دوبلکس معکوس در پایین‌ترین طبقه ساختمان انجام‌شده و فضای زیرزمین، پاسیو و یا حیاط‌خلوت از طریق پلکان به فضای خانه متصل می‌شود.

 

معایب و مزایای خانه دوبلکس

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از طراحی دوبلکس در خانه، استفاده حداکثری از فضاست. حتی درصورتی‌که متراژ کافی برای طراحی نداشته باشید، می‌توانید با تقسیم فضا در ارتفاع، فضای بیشتری ایجاد کنید. این کار موجب تفکیک محیط استراحت از فضای پذیرایی می‌شود و به دکوراسیون خانه هویت می‌بخشد. سایر مزایای استفاده از دوبلکس را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

ایجاد حریم شخصی: با تفکیک فضاها از یکدیگر می‌توانید برای ساکنین یک‌خانه حریم شخصی ایجاد کنید. در این حالت مهمانان نیز وادار به رعایت این حریم خواهند شد. چراکه رفت‌وآمد از پله‌ها بدون اجازه و نظر صاحب‌خانه ممکن نیست.

اجاره طبقات دوبلکس: در دکوراسیون های اداری ایجاد فضای دوبلکس امکان اجاره دادن طبقات را فراهم می‌کند. اگرچه این موضوع در خانه‌های ایرانی امکان‌پذیر نیست؛ اما در محیط‌های اداری و تجاری، موجب کسب درآمد می‌شود.

افزایش ارزش ملک: اگرچه ساخت دوبلکس هزینه زیادی به کارفرما تحمیل می‌کند، اما ارزش ملک را به‌مراتب افزایش می‌دهد. با ایجاد یک دکوراسیون زیبا در خانه دوبلکس می‌توانید آن را بیش از ارزش اصلی خود به فروش دهید.

در کنار تمام این مزایا، طراحی دوبلکس معایبی نیز در بردارد.

انتقال صدا: ازآنجایی‌که در خانه‌های دوبلکس یک راه‌پله دوطبقه از ساختمان را به یکدیگر پیوند می‌زند، احتمال انتقال صدا به‌مراتب بیشتر است. استفاده درست از عایق بندها می‌تواند تا حدود زیادی مانع انتقال صدا شود.

وجود پلکان: رفت‌وآمد از طریق پله برای عموم اعضای خانواده ممکن نیست. افراد سالمند و یا کودکان نمی‌توانند به‌طور مکرر در میان طبقات رفت‌وآمد کنند.

تعمیر و نگهداری: نگهداری و تعمیر خانه‌های دوبلکس بسیار هزینه‌بر و دشوار است. تأمین سرمایش و گرمایش خانه از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبین ملک دوبلکس است.

سخن پایانی

خانه دوبلکس یکی از محبوب‌ترین انواع خانه‌هاست که برای عموم مردم جذاب و زیبا به نظر می‌رسد. نه‌تنها در متراژهای بزرگ، بلکه طراحی دوبلکس در خانه‌های کوچک نیز کاربرد دارد. برای این کار می‌توانید از تکنیک‌های رایج ساخت دوبلکس استفاده کنید. بااین‌حال می‌بایست بیشترین توجه خود را به پلکان دوبلکس اختصاص دهید.

 

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : دوبلکس, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 14:45

تخمه آفتابگردان حاوی تعداد زیادی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به حفظ کارکرد بهینه‌ی بدن شما کمک می‌کنند.

تخمه آفتابگردان منبع عالی ویتامین E یا گاما توکوفرول که یک آنتی اکسیدان قوی است شناخته می‌شود، علاوه بر این تخمه آفتابگردان غنی از اسید لینولئیک، فیبر، اسید آمینه تریپتوفان، ویتامین‌های B، فیتواسترول، مس، تیامین، فسفر و سلنیوم می‌باشد.

مزایای تخمه آفتابگردان برای سلامتی: کاهش کلسترول خون ،پیشگیری از سرطان، درمان گرفتگی عضلانی ،لاغری و کاهش وزن و پوست و مو.

فواید دارویی و درمانی تخمه آفتابگردان

 جوان سازی پوست صورت : تخمه آفتابگردان حاوی مقادیر بالای ویتامین E می‌باشد که رادیکال‌های آزاد را از بین برده و از چین و چروک پوست جلوگیری کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می‌شود.

درمان آکنه و جوش صورت: روغن آفتابگردان منبع خوبی از اسید‌های چرب ضروری مانند لینولئیک اسید و استریک اسید است که خواص ضد باکتریایی دارند و به درمان آکنه و جوش صورت کمک می‌کنند.

 ضد آفتاب طبیعی: تخمه آفتابگردان یک منبع غنی از ویتامین E می‌باشد که پوست را در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید محافظت می‌کند و در واقع به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل می‌کند.

 تقویت و افزایش رشد مو : روی موجود در تخمه آفتابگردان باعث تقویت و افزایش رشد مو می‌شود، همچنین ویتامین E موجود در تخمه آفتابگردان باعث بهبود گردش خون در پوست سر شده و رشد مو را افزایش می‌دهد.

 جلوگیری از ریزش مو : تخمه آفتابگردان حاوی ویتامین B۶ و مس است که از ریزش مو جلوگیری می‌کنند.

 نرم کننده طبیعی مو: روغن آفتابگردان حاوی اسید‌های چرب امگا ۶ بوده که به عنوان یک نرم کننده طبیعی برای مو‌ها عمل می‌کند

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تخمه افتابگردان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 14:23

مدیریت سرمایه به صورت مدیریت حرفه‌ای انواع دارایی‌ها به منظور تحقق اهداف سرمایه‌گذار تعریف می‌شود.استراتژی مناسب برای سرمایه‌گذاریِ برای هر فرد منحصربه‌فرد است و متفاوت با دیگران است. میزان تحصیلات و سواد مالی، سن، میزان درآمد، میزان سرمایه اولیه، ریسک‌پذیری و… از جمله عواملی هستند که در تعیین استراتژی سرمایه‌گذاری موثر هستند.

در دنیای تجارت مدیریت سرمایه به معنی داشتن دانش و مهارت برای انجام معاملات کم ریسک و به دست آوردن بیشترین بازدهی است. در اولویت اول مدیریت سرمایه حفظ دارایی و مدیریت ریسک قرار دارد و در ادامه به دست آوردن بیشترین سود قرار می‌گیرد. این یعنی شما برای به دست آوردن سود بیشتر باید میزان مشخصی ریسک را قبول کنید. حال بسته به میزان دانش و تجربه در زمان معامله میزان ریسک و بازدهی را معلوم کرده و وارد معامله می‌شوید.

 

چگونه سرمایه خود را مدیریت کنیم؟

برای مدیریت سرمایه، باید سرمایه اولیه خود را در سه بخش یا سبد مجزا تقسیم کنید. سبد اول را به سرمایه‌گذاری‌هایی اختصاص دهید که امنیت بالا و ریسک کمی‌ دارند. این سرمایه‌گذاری شبیه به سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت است.

سبد دوم را به سرمایه‌گذاری‌هایی اختصاص دهید که میزان ریسک بیشتری دارد. این سبد به‌احتمال‌زیاد به سوددهی می‌رسد. سبد سوم مخصوص افرادی است که ریسک‌پذیری بالایی دارند. این افراد ریسک‌پذیری بالایی دارند و ازاین‌رو می‌توانند سرمایه خود را در مدت‌زمان مشخص به میزان قابل‌توجهی برسانند.

پیشنهاد می‌شود برای مدیریت سرمایه خود مقدار بیشتر آن را در سبد دوم قرار دهید. این سرمایه با ریسک معقولی رشد خواهد کرد. اگر ریسک‌پذیری بالایی دارید، می‌توانید با قرار دادن سرمایه خود در سبد سوم با هیجان بالایی سرمایه‌گذاری کنید.

 

ارکان اصلی مدیریت سرمایه در سهام

هر فرد با هر سلیقه، میزان دانش و اطلاعات، ریسک‌پذیری و … سرمایه خود را به شکل متفاوتی مدیریت می‌کنند؛ اما چند ارکان وجود دارد که در مدیریت بهتر سرمایه می‌تواند کمک کند.هیچ فرمول و یا روش مشخصی برای مدیریت سرمایه وجود ندارد.

این موارد شامل ریسک، بازده، حجم معاملات، نسبت بازده به ریسک و نسبت افت سرمایه می‌شود. بهتر است قبل از اینکه وارد یک معامله شوید باید ریسک، بازده، حجم معاملات و نسبت بازده به ریسک را بررسی کنید. این موارد در موفقیت معامله تأثیر بسزایی دارد.

چند نکته طلایی پیرامون مدیریت سرمایه

نکته ۱: قبل از ورود به هر پوزیشن میزان ریسک و بازده را مقایسه کنید و میزان مورد انتظارتان را تعیین کنید

نکته ۲: طبق گفته کارشناسان حداکثر میزان ریسکی که در هر معامله باید قبول کنید نباید بیشتر از ۳ درصد باشد.

نکته ۳: ریسک و بازده تابع مستقیمی ‌از نقاط خروج احتمالی و حجم معاملات هستند.

نکته ۴ در مدیریت سرمایه: درصورتی‌که چند پوزیشن باز معاملاتی را به‌صورت هم‌زمان باز نگه‌داشته‌اید، ریسک معاملات را بین همه آن‌ها تقسیم نمایید.

نکته ۵: نقاط حمایت و مقاومت در معامله بسیار مهم هستند. درصورتی‌که چندین معامله شما به خطوط حمایت نزدیک شده‌اند، بهتر است قبل از زیان بیشتر معاملات خود را برای مدتی متوقف کنید.

نکته ۶: زمانی که برای کسب سود بیشتر به فکر استفاده از لورچ یا اهرم هستید، حتماً قبل از هر کاری میزان ریسکی که ایجاد می‌شود را محاسبه کنید.

سخن پایانی

قبلاً هم گفته شد که مدیریت سرمایه فرآیندی کاملاً تجربی است. هر فرد با توجه به تجربه و دانش خود به شکل متفاوتی این مدیریت را انجام می‌دهد؛ اما توجه به نکات کلیدی و ارکان مدیریت سرمایه برای همه افراد توصیه می‌شود.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : مدیریت سرمایه, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:41

یکی از قطعات اصلی خودرو که از ملزومات مهم موتور به شمار می‌آید، واشر سر سیلندر است. در صورت عدم وجود این واشر یا تغییر شکل و سوختن آن موتور با اتفاقات بسیار ناگواری مواجه می‌شود. با این حال اگر قصد دارید در این زمینه بیشتر بدانید، ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با واشر سرسیلندر و اهمیتی که دارد بیشتر آشنا کنیم.‌ ضمن اینکه در زمینه علائم سوختن آن و تعویض این قطعه نیز صحبت‌هایی به میان می‌آوریم؛ پس با ما همراه شوید.

واشر سر سیلندر چیست؟

واشر سر سیلندر نقش بسیار مهمی در موتور ایفا می‌کند. این واشر میان سر سیلندر و سیلندر قرار می‌گیرد که موجب به وجود آوردن حالت ضربه گیری شده و جلوی حرارت مستقیم به سرسیلندر را می‌گیرد. همچنین این واشر موجب می‌شود تا جلوی جوش خوردن این قطعات به هم در اثر گرمای زیاد گرفته شود.

 

معمولاً برای ساخت این قطعه از جنس پنبه نسوز، فولاد و مس استفاده می‌شود. از این رو واشر سرسیلندر می‌تواند فشار حرارتی بسیار بالایی را تحمل کند. یکی دیگر از کاربردهای مهمی که این واشر دارد، این است که جلوی مخلوط شدن آب و روغن را می‌گیرد و می‌تواند سال‌های زیادی بدون هیچ گونه مشکلی بر روی موتور کار کند.

 

وظایف واشر سرسیلندر

برای موتورهای چهار سیلندر خطی از یک واشر و موتورهای شش و هشت سیلندر خورجینی دارای دو واشر سر سیلندر هستند. این قطعه دارای وظایف بسیار مهم و اساسی می‌باشد و طراحی آن به گونه‌ای صورت گرفته است که هرگز از موتور جدا نشود. آب بندی سیلندر، هدایت مایعات و حفظ و نگهداری مایعات از وظایف مهم واشر سرسیلندر می‌باشد.

 

یکی از قطعات اصلی خودرو که از ملزومات مهم موتور به شمار می‌آید، واشر سر سیلندر است. در صورت عدم وجود این واشر یا تغییر شکل و سوختن آن موتور با اتفاقات بسیار ناگواری مواجه می‌شود. با این حال اگر قصد دارید در این زمینه بیشتر بدانید، ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با واشر سرسیلندر و اهمیتی که دارد بیشتر آشنا کنیم.‌ ضمن اینکه در زمینه علائم سوختن آن و تعویض این قطعه نیز صحبت‌هایی به میان می‌آوریم؛ پس با ما همراه شوید.

واشر سر سیلندر نقش بسیار مهمی در موتور ایفا می‌کند. این واشر میان سر سیلندر و سیلندر قرار می‌گیرد که موجب به وجود آوردن حالت ضربه گیری شده و جلوی حرارت مستقیم به سرسیلندر را می‌گیرد. همچنین این واشر موجب می‌شود تا جلوی جوش خوردن این قطعات به هم در اثر گرمای زیاد گرفته شود.

 

معمولاً برای ساخت این قطعه از جنس پنبه نسوز، فولاد و مس استفاده می‌شود. از این رو واشر سرسیلندر می‌تواند فشار حرارتی بسیار بالایی را تحمل کند. یکی دیگر از کاربردهای مهمی که این واشر دارد، این است که جلوی مخلوط شدن آب و روغن را می‌گیرد و می‌تواند سال‌های زیادی بدون هیچ گونه مشکلی بر روی موتور کار کند.

 

وظایف واشر سرسیلندر

برای موتورهای چهار سیلندر خطی از یک واشر و موتورهای شش و هشت سیلندر خورجینی دارای دو واشر سر سیلندر هستند. این قطعه دارای وظایف بسیار مهم و اساسی می‌باشد و طراحی آن به گونه‌ای صورت گرفته است که هرگز از موتور جدا نشود. آب بندی سیلندر، هدایت مایعات و حفظ و نگهداری مایعات از وظایف مهم واشر سرسیلندر می‌باشد.

 

واشر سرسیلندر تا چه دمایی را تحمل می‌کند؟

معمولاً واشر سر سیلندر دمایی که تحمل می‌کند تا حدود ۶۰۰۰ درجه سانتی‌گراد و بیشتر از آن می‌باشد. البته این میزان دما به وسیله مورد نظر بستگی خواهد داشت. پس لازم است که به این موضوع دقت کرد که واشر سرسیلندر یک خودرو با خودروی دیگری ممکن است یکی نباشد.

 

انواع مختلف واشر برای سرسیلندر

واشر سرسیلندرها دارای انواع و اقسام مختلفی می‌باشند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به آزبست مسی، آزبست فولادی، فولاد چند لایه، مسی کامپوزیت و الاستومریک اشاره کرد. موتورهای اغلب خودروهای جدید امروزی دارای واشر سر سیلندرهای فولادی چند لایه هستند. واشر سرسیلندرهایی که از جنس کامپوزیت می‌باشند در موتورهای قدیمی‌تر وجود دارند. همچنین برخی از موتورها با واشر سرسیلندرهای مسی کار می‌کنند.

 

علائم نشان دهنده سوختن واشر سرسیلندر

اگر برخی از علائم در خودرو بروز پیدا کند نشان دهنده این است که واشر سرسیلندر سوخته یا در حال سوختن می‌باشد‌. از جمله این علائم می‌توان به مواردی مانند جوش آمدن خودرو یا شیری شدن رنگ روغن موتور اشاره کرد. همچنین در صورت مشخص شدن علائمی مثل مخلوط شدن روغن در آب رادیاتور یا عملکرد نادرست موتور و خرابی پمپ روغن یا مواردی مثل روشن شدن چراغ چک و حرارت خیلی زیاد موتور در زمانی کوتاه یعنی واشر سر سیلندر سوخته و لازم است هر چه زودتر نسبت به تعویض این واشر اقدام کرد.

 

 

یکی از قطعات اصلی خودرو که از ملزومات مهم موتور به شمار می‌آید، واشر سر سیلندر است. در صورت عدم وجود این واشر یا تغییر شکل و سوختن آن موتور با اتفاقات بسیار ناگواری مواجه می‌شود. با این حال اگر قصد دارید در این زمینه بیشتر بدانید، ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با واشر سرسیلندر و اهمیتی که دارد بیشتر آشنا کنیم.‌ ضمن اینکه در زمینه علائم سوختن آن و تعویض این قطعه نیز صحبت‌هایی به میان می‌آوریم؛ پس با ما همراه شوید.

واشر سر سیلندر نقش بسیار مهمی در موتور ایفا می‌کند. این واشر میان سر سیلندر و سیلندر قرار می‌گیرد که موجب به وجود آوردن حالت ضربه گیری شده و جلوی حرارت مستقیم به سرسیلندر را می‌گیرد. همچنین این واشر موجب می‌شود تا جلوی جوش خوردن این قطعات به هم در اثر گرمای زیاد گرفته شود.

 

معمولاً برای ساخت این قطعه از جنس پنبه نسوز، فولاد و مس استفاده می‌شود. از این رو واشر سرسیلندر می‌تواند فشار حرارتی بسیار بالایی را تحمل کند. یکی دیگر از کاربردهای مهمی که این واشر دارد، این است که جلوی مخلوط شدن آب و روغن را می‌گیرد و می‌تواند سال‌های زیادی بدون هیچ گونه مشکلی بر روی موتور کار کند.

 

وظایف واشر سرسیلندر

برای موتورهای چهار سیلندر خطی از یک واشر و موتورهای شش و هشت سیلندر خورجینی دارای دو واشر سر سیلندر هستند. این قطعه دارای وظایف بسیار مهم و اساسی می‌باشد و طراحی آن به گونه‌ای صورت گرفته است که هرگز از موتور جدا نشود. آب بندی سیلندر، هدایت مایعات و حفظ و نگهداری مایعات از وظایف مهم واشر سرسیلندر می‌باشد.

 

واشر سرسیلندر تا چه دمایی را تحمل می‌کند؟

معمولاً واشر سر سیلندر دمایی که تحمل می‌کند تا حدود ۶۰۰۰ درجه سانتی‌گراد و بیشتر از آن می‌باشد. البته این میزان دما به وسیله مورد نظر بستگی خواهد داشت. پس لازم است که به این موضوع دقت کرد که واشر سرسیلندر یک خودرو با خودروی دیگری ممکن است یکی نباشد.

 

انواع مختلف واشر برای سرسیلندر

واشر سرسیلندرها دارای انواع و اقسام مختلفی می‌باشند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به آزبست مسی، آزبست فولادی، فولاد چند لایه، مسی کامپوزیت و الاستومریک اشاره کرد. موتورهای اغلب خودروهای جدید امروزی دارای واشر سر سیلندرهای فولادی چند لایه هستند. واشر سرسیلندرهایی که از جنس کامپوزیت می‌باشند در موتورهای قدیمی‌تر وجود دارند. همچنین برخی از موتورها با واشر سرسیلندرهای مسی کار می‌کنند.

 

علائم نشان دهنده سوختن واشر سرسیلندر

اگر برخی از علائم در خودرو بروز پیدا کند نشان دهنده این است که واشر سرسیلندر سوخته یا در حال سوختن می‌باشد‌. از جمله این علائم می‌توان به مواردی مانند جوش آمدن خودرو یا شیری شدن رنگ روغن موتور اشاره کرد. همچنین در صورت مشخص شدن علائمی مثل مخلوط شدن روغن در آب رادیاتور یا عملکرد نادرست موتور و خرابی پمپ روغن یا مواردی مثل روشن شدن چراغ چک و حرارت خیلی زیاد موتور در زمانی کوتاه یعنی واشر سر سیلندر سوخته و لازم است هر چه زودتر نسبت به تعویض این واشر اقدام کرد.

 

علائم نشان دهنده سوختن واشر سرسیلندر

 

علل سوختن واشر سر سیلندر چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که موجب می‌شود واشر موتور بسوزد. برخی از این علائم شامل مواردی مانند کمبود آب در رادیاتور یا بسته شدن مجرای آب در موتور است. همچنین اگر شیلنگ ورودی و خروجی آب پیچیده شود یا ترموستات با مشکل و ایراد مواجه شده باشد و واتر پمپ دچار خرابی شود یا به علت گاز دادن شدید و طولانی مدت در حالت درجا موتور با حرارت زیادی مواجه شود، همه این‌ها موجب سوختن واشر سر سیلندر خواهند شد.

 

تعویض واشر

در بسیاری از موارد افراد می‌توانند واشر موتور خودرو را تعویض کنند. اما این کار به حساسیت زیادی نیاز دارد و در صورت بروز کوچک ترین اشتباهی برای تعمیر آن ممکن است موتور خودرو بسوزد. در صورتی که واشر درست آب بندی نشده باشد از کانال آب و کانال روغن، آب و روغن به بیرون راه پیدا می‌کنند. همچنین نیاز است که آب بندی با دقت زیادی صورت گیرد تا گاز از محفظه احتراق به بیرون راه پیدا نکند. بنابراین آب بندی واشر امری بسیار مهم می‌باشد، پس بهتر است که افراد متخصص این کار را انجام دهند.

 

سخن پایانی

واشر سرسیلندر یکی از قطعات بسیار مهم در موتور خودرو می‌باشد که در موتور پنهان می‌شود. این واشر ممکن است به دلایل مختلفی سوخته شود و نیاز به تعویض داشته باشد. این واشر از خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالا برخوردار بوده و اگر در برندهای معتبر و با کیفیت بالا خریداری شود؛ قابلیت مقابله با نوسان‌ها و تغییرات دما و فشار تا ۱۰ ها هزار کیلومتر را دارد.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : واشر سرسیلندر , نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 145 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 13:46

امروزه عکاسی صنعتی، نقش مهمی در کسب و کار دارد و تمام برندهای حرفه ای، از محصولات خود عکس های صنعتی می گیرند. این نوع عکس ها ارتباط نزدیکی با بیننده برقرار می کنند و زاویه های مختلف محصول را به مخاطب نشان می دهند. از تمام محصولات مانند (مواد غذایی، لوازم خانگی، ماشین آلات و …) می توان عکس صنعتی تهیه کرد. اهمیت عکاسی صنعتی به قدری زیاد است که گاهی مشاهده می کنیم خط تولید بعضی از محصولات متوقف شده، اما همچنان عکس هایش در شبکه های مجازی باقی مانده و افراد زیادی آن را به خاطر سپرده اند. عکاسان حرفه ای “مشتری من” با داشتن بهترین تجهیزات عکاسی، با کیفیت ترین عکس ها را از محصولات شما تهیه می کنند.

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی شاخه ای از عکاسی است که از محصولات، سازمان و هرآنچه که مربوط به سازمان است، عکاسی می کند. این عکس ها بایستی تمام جزئیات و ویژگی ها را نشان دهند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند، به طوری که بیننده با دیدن آن بتواند با بسیاری از ویژگی های محصول آشنا شود. این عکس ها تنها محصولات را نشان نمی دهند، بلکه نشان دهنده حرفه ای بودن کار است. سازمان هایی که از محصولات و خدمات خود عکس صنعتی نمی گیرند، دیر یا زود فراموش می شوند.

 

اهمیت عکاسی صنعتی

عکس صنعتی پیش از اینکه بخواهد محصول را به نمایش بگذارد، به عنوان یک اثر هنری به حساب می آید. در واقع این نوع عکاسی بهترین زاویه را از محصول به تصویر می کشد و این تأثیر فوق العاده ای بر ذهن بیننده می گذارد. گاهی افراد آنقدر مجذوب عکس های صنعتی می شوند که تصمیم به خرید می گیرند، در صورتی که اگر آن محصول را به صورت حضوری مشاهده می کردند، شاید هرگز اقدام به خرید آن نمی کردند. همچنین گاهی این عکس ها به قدر زیبا و حرفه ای گرفته شده اند که تا مدت ها در ذهن افراد باقی می مانند.

 

علاوه بر اینها با قرار دادن عکس های صنعتی در شبکه های اجتماعی، روابط تجاری شما بهبود بخشیده می شود. وب سایت هایی که عکس های زیبا و با کیفیت دارند، ارتباط بهتری با مخاطب برقرار می کنند و سطح خود را ارتقاء می دهند. بنابراین هر قدر عکس های بهتری از سازمان و محصولات خود در شبکه های اجتماعی قرار دهید، بازدیدتان افزایش یافته در نتیجه به سطح بالاتری از فروش دست می یابید.

 

آمار هایی جالب دررابطه با تاثیر عکاسی صنعتی

برای اینکه به اهمیت محتوای بصری و عکس های صنعتی بیشتر از گذشته پی ببرید، آمارهایی زیر بخوانید؛

 

اینستاگرام روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. از آنجایی که محتوای اصلی اینستاگرام عکس ها و تصاویر هستند، پس می توان نتیجه گرفت که مردم علاقه زیادی به انتشار و به اشتراک گذاشتن تصاویر دارند. در صورتی که عکس ها با کیفیت و صنعتی باشند، استقبال بیشتری از آنها خواهد شد.

کاربران اسنپ چت در هر ثانیه ۹۰۰۰ عکس به اشتراک می گذارند.

مقالات همراه با تصاویر و عکس های حرفه ای، نسبت به مقالات بدون تصویر ۹۴% بیشتر بازدید کننده دارد.

۶۰ درصد مشتریان اینترنتی گفته اند، که ترجیه می دهند کسب و کارهایی که از عکس های حرفه ای استفاده می کنند را دنبال کنند.

به یاد ماندنی هستند

 

بنابراین عکس های حرفه ای و صنعتی نقش مؤثری در صنعت دارند و می توانند توجه کاربران را بیشتر از همیشه به کسب و کار و برند شما جلب کنند.

تماس:

09124777487 _    02126408816  _ 02126408817

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/my.customer/

امروزه عکاسی صنعتی، نقش مهمی در کسب و کار دارد و تمام برندهای حرفه ای، از محصولات خود عکس های صنعتی می گیرند. این نوع عکس ها ارتباط نزدیکی با بیننده برقرار می کنند و زاویه های مختلف محصول را به مخاطب نشان می دهند. از تمام محصولات مانند (مواد غذایی، لوازم خانگی، ماشین آلات و …) می توان عکس صنعتی تهیه کرد. اهمیت عکاسی صنعتی به قدری زیاد است که گاهی مشاهده می کنیم خط تولید بعضی از محصولات متوقف شده، اما همچنان عکس هایش در شبکه های مجازی باقی مانده و افراد زیادی آن را به خاطر سپرده اند. عکاسان حرفه ای “مشتری من” با داشتن بهترین تجهیزات عکاسی، با کیفیت ترین عکس ها را از محصولات شما تهیه می کنند.

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی شاخه ای از عکاسی است که از محصولات، سازمان و هرآنچه که مربوط به سازمان است، عکاسی می کند. این عکس ها بایستی تمام جزئیات و ویژگی ها را نشان دهند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند، به طوری که بیننده با دیدن آن بتواند با بسیاری از ویژگی های محصول آشنا شود. این عکس ها تنها محصولات را نشان نمی دهند، بلکه نشان دهنده حرفه ای بودن کار است. سازمان هایی که از محصولات و خدمات خود عکس صنعتی نمی گیرند، دیر یا زود فراموش می شوند.

 

اهمیت عکاسی صنعتی

عکس صنعتی پیش از اینکه بخواهد محصول را به نمایش بگذارد، به عنوان یک اثر هنری به حساب می آید. در واقع این نوع عکاسی بهترین زاویه را از محصول به تصویر می کشد و این تأثیر فوق العاده ای بر ذهن بیننده می گذارد. گاهی افراد آنقدر مجذوب عکس های صنعتی می شوند که تصمیم به خرید می گیرند، در صورتی که اگر آن محصول را به صورت حضوری مشاهده می کردند، شاید هرگز اقدام به خرید آن نمی کردند. همچنین گاهی این عکس ها به قدر زیبا و حرفه ای گرفته شده اند که تا مدت ها در ذهن افراد باقی می مانند.

 

علاوه بر اینها با قرار دادن عکس های صنعتی در شبکه های اجتماعی، روابط تجاری شما بهبود بخشیده می شود. وب سایت هایی که عکس های زیبا و با کیفیت دارند، ارتباط بهتری با مخاطب برقرار می کنند و سطح خود را ارتقاء می دهند. بنابراین هر قدر عکس های بهتری از سازمان و محصولات خود در شبکه های اجتماعی قرار دهید، بازدیدتان افزایش یافته در نتیجه به سطح بالاتری از فروش دست می یابید.

 

آمار هایی جالب دررابطه با تاثیر عکاسی صنعتی

برای اینکه به اهمیت محتوای بصری و عکس های صنعتی بیشتر از گذشته پی ببرید، آمارهایی زیر بخوانید؛

 

اینستاگرام روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. از آنجایی که محتوای اصلی اینستاگرام عکس ها و تصاویر هستند، پس می توان نتیجه گرفت که مردم علاقه زیادی به انتشار و به اشتراک گذاشتن تصاویر دارند. در صورتی که عکس ها با کیفیت و صنعتی باشند، استقبال بیشتری از آنها خواهد شد.

کاربران اسنپ چت در هر ثانیه ۹۰۰۰ عکس به اشتراک می گذارند.

مقالات همراه با تصاویر و عکس های حرفه ای، نسبت به مقالات بدون تصویر ۹۴% بیشتر بازدید کننده دارد.

۶۰ درصد مشتریان اینترنتی گفته اند، که ترجیه می دهند کسب و کارهایی که از عکس های حرفه ای استفاده می کنند را دنبال کنند.

به یاد ماندنی هستند

 

بنابراین عکس های حرفه ای و صنعتی نقش مؤثری در صنعت دارند و می توانند توجه کاربران را بیشتر از همیشه به کسب و کار و برند شما جلب کنند.

تماس:

09124777487 _    02126408816  _ 02126408817

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/my.customer/

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عکاسی صنعتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 164 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 13:15

نحوه سرمایه گذاری شخصی در ترکیه

روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه وجود دارد. بسته به اینکه بودجه مدنظر شما چقدر است و تا چه حد ریسک‌پذیر هستید، می‌توانید از این‌ روش‌ها استفاده کنید. اگرچه سرمایه گذاری در کشورهای مختلف ریسک آمیز است، اما کشور ترکیه شرایط خاصی در نظر گرفته تا بستری امن و سودده برای سرمایه شما فراهم کند.

 

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

برای سرمایه گذاری شخصی در ترکیه خرید خانه بهترین گزینه است. چراکه شرایط مختلفی برای خرید مسکن فراهم‌شده است و نیاز به پرداخت کامل مبلغ مسکن نیست. شما می‌توانید از واحدهای پیش‌ساخته و یا روش‌های اقساطی استفاده کنید. با خرید یک مسکن به ارزش 250 هزار لیر و حفظ آن برای سه سال متمادی، می‌توانید اقامت دائم کشور ترکیه را به دست آورید.

سرمایه گذاری شخصی در ترکیه با توجه به اینکه اقتصاد این کشور باثبات و پیشرفته است، هوشمندانه و سودآور به نظر می‌رسد. دولت ترکیه تلاش می‌کند تا با خصوصی‌سازی صنایع و جذب سرمایه، کشور خود را توسعه دهد. ازاین‌رو تسهیلات ویژه‌ای را به افراد سرمایه‌گذار اختصاص داده است. مهم‌ترین آن، اعطای پاسپورت و تابعیت کشور به سرمایه‌گذارانی ست که به مدت سه سال سرمایه خود را در این کشور حفظ کنند.

 

سرمایه گذاری با سپرده‌گذاری

با قرار دادن سپرده بانکی به ارزش 500 هزار دلار، در بانک‌های ترکیه می‌توان امیدوار بود که تابعیت و پاسپورت این کشور بعد از 3 سال به شما تعلق بگیرد.

 

سرمایه گذاری با کارآفرینی

کارآفرینی و ثبت شرکت یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری شخصی در ترکیه است. راه‌اندازی شرکت و استخدام 50 شهروند ترک، می‌تواند به اخذ تابعیت ترکیه کمک ویژه‌ای کند.

 

سرمایه گذاری به‌وسیله خرید سهام

خرید سهام با حداقل سرمایه 500 هزار دلار، نوعی سرمایه گذاری ایمن و سوددِ به شمار می‌آید. به‌شرط اینکه سهام شما به تأیید وزارت صنایع کشور ترکیه برسد.

 

سرمایه گذاری شخصی در ترکیه برای اخذ تابعیت

اخذ تابعیت و پاسپورت کشور ترکیه از طریق سرمایه گذاری بسیار ساده است. اگر سرمایه کافی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار پرسود و یا خرید ملک‌دارید، بهتر است آن را د کشور ترکیه خرج کنید. چراکه اقتصاد این کشور رو به رشد بوده و بسیار باثبات است.

 

بستر امن سرمایه گذاری علاوه بر اینکه شأن اجتماعی شمارا ارتقاء می‌دهد، شرایط را برای اخذ تابعیت فراهم می‌کند. از دیگر مزایای سرمایه گذاری شخصی در ترکیه افتتاح یک حساب بانکی بین‌المللی است که می‌تواند به مراودات تجاری با سایر کشورهای اروپایی کمک کند.

 

درواقع سرمایه گذاری در این کشور دروازه‌ای به‌سوی سایر کشورهای پیشرفته باز می‌کند و امکان سفر و مهاجرت به این مناطق را فراهم می‌کند. دریافت اقامت برای سرمایه‌گذاران 3 الی 6 ماه زمان می‌برد. این زمان برای اخذ اقامت اعضای خانواده حدود 2 ماه است.

 

ازآنجایی‌که کشور ترکیه اجازه داشتن دو تابعیت را به مهاجران می‌دهد، ازاین‌رو با خیال راحت و بدون اینکه نیاز به سلب تابعیت داشته باشید، می‌توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید. در مراحل اول، اقامت موقت سرمایه‌گذاران به شکل سالیانه تمدید می‌شود. در ادامه اقامت دائم کشور ترکیه به افرادی تعلق می‌گیرد که 5 تا 8 سال را به زندگی و کار در ترکیه اختصاص دهند.

 

سخن پایانی

سرمایه گذاری شخصی در ترکیه علاوه بر اینکه امن و سودآور است، شرایط را برای اخذ تابعیت این کشور و مراودات تجاری با سایر کشورهای اروپایی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید سرمایه خود را برای خرید ملک، سهام، اوراق بانکی و همچنین سپرده‌گذاری اختصاص دهید. کافی است 3 سال سرمایه خود را حفظ کنید تا درنهایت اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.

 

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سرمایه گذاری شخصی در ترکیه, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 14:56

آگاهی از فرهنگ یک کشور از این جهات مختلف اهمیت دارد. مهم‌تر از همه اینکه هر چقدر مهاجران با هنجارهای اجتماعی حاکم بر کشور بیشتر آشنا شوند، به طور حتم در محیط کار، دانشگاه و حتی در کوچه و خیابان نیز آگاهانه‌تر برخورد می‌کنند. کانادا یک کشور چندملیتی است که از چند ایالت تشکیل‌شده است.

برای افرادی که متقاضی مهاجرت به کانادا هستند، آشنایی با آداب‌ورسوم و فرهنگ کانادا اهمیت ویژه‌ای دارد. شما از یک کشور آسیایی به کانادا سفر می‌کنید، ازاین‌رو داشتن اختلافات گسترده درزمینهٔ فرهنگی طبیعی قلمداد می‌شود. پس برای اینکه بتوانید اقامت خوشی در کشور کانادا داشته باشید، توصیه می‌شود پیش از هر چیز بافرهنگ رایج در این کشور آشنا شوید.

 

فرهنگ کانادا و مردمان آن

فرهنگ کانادا و هر یک از ایالت‌های آن با توجه به مهاجرینی که در آن زندگی می‌کنند، تغییرات بسیاری داشته است؛ اما در یک نگاه کلی فرهنگ مردم کانادا را می‌توان شبیه فرهنگ مردم در فرانسه، انگلستان و آمریکا دانست. چراکه بخش اعظمی از کانادا سال ها مستعمره این کشورها بوده اند. امروزه نیز اصالت درصد بالایی از ساکنین کانادا متعلق به این کشور هاست.

 

آداب معاشرت در کانادا

مردمان کانادا افرادی صبور، مودب و مسئولیت‌پذیر هستند. برای آن‌ها رعایت ادب و احترام در روابط دوستانه و یا شغلی، بیش از هر چیز اهمیت دارد. با این حال این موضوع با توجه به تنوع فرهنگی که در کانادا وجود دارد، ممکن است کمی تغییر کند. برخی رفتارها به طور آشکار در فرهنگ مردم کانادا به چشم می‌خورد.

 

اگرچه در این کشور آزادی بیان وجود دارد، اما مردم کانادا ترجیح می‌دهند مخالفت خود را باتدبیر و دیپلماسی خاص نشان دهید. در رفتارهای معمول آنان بیشتر از هر چیز به عقل و منطق تکیه زده می‌شود تا احساسات.

حفظ حریم شخصی در فرهنگ کانادا اهمیت ویژه‌ای دارد. آن‌ها ترجیح می‌دهند در هنگام صحبت با دیگران فاصله خود را رعایت کنند و صحبت آن‌ها را نیز قطع نکنند.

فرهنگ کانادا در هنگام غذا خوردن به گونه ایست که نباید پیش از میزبان شروع به خوردن کنند. تعارف به خوردن غذا در میان مردم کانادا رایج نیست؛ اما در صورت تعارف دیگران نیازی به توضیح برای رد کردن آن نخواهید داشت.

در خصوص هدیه دادن، کانادایی‌ها کمی متفاوت عمل می‌کنند. برای مثال تنها برای مراسماتی همچون تولد و کریسمس هدیه می‌دهند. همچنین هدایا پس از دریافت به سرعت باز می شوند.

 

سخن پایانی

کانادا با کشور ایران تفاوت‌های چشمگیری دارد. بهتر است پیش از مهاجرت به این کشور از جزئیات آداب‌ورسوم مطلع شوید. در این صورت می‌توانید در محیط‌های کاری و یا دوستانه، بهتر و منطقی‌تر رفتار کنید. فرهنگ رایج در این کشور به علت چندملیتی و چند ایالتی بودن آن متعدد است. با این حال کانادایی‌ها بیشتر شبیه آمریکایی‌ها و یا فرانسوی‌ها برخورد می‌کنند.

آداب تجارت در فرهنگ کانادا

اساساً تجارت از جمله مقوله هاییست که فرهنگ در کلیت آن تأثیر بسزایی ندارد. آداب تجارت در اغلب کشورهای اروپایی یکسان است. با این حال در فرهنگ کانادا رعایت برخی جزئیات ضروری است. برای مثال زمانی که قصد بستن یک قرار دارد در کشور کانادا دارید بایستی به چند نکته توجه کنید.

 

آن تایم باشید. در فرهنگ کانادا، زمان بسیار ارزشمند است. ازاین‌رو به موقع در جلسات و قرار ملاقات‌ها حاضر شوید و در صورت بروز هر گونه مشکل، همکاران تجاری خود را مطلع کنید.

در هنگام ملاقات با شرکای تجاری و در زمان خداحافظی با آن‌ها محکم دست دهید و تماس چشمی مستقیم برقرار کنید.

برای خطاب کرن مقامات رده بالا و یا افراد مسن، از عنوان شغلی به همراه نام خانوادگی آنان استفاده کنید؛ اما برای مخاطب قرار دادن هم رده های خود می‌توانید از اسم کوچک آنان استفاده کنید.

در جلسه عقد قرارداد پوشیدن کت‌وشلوار برای آقایان و کت‌ودامن برای بانوان موجه تلقی می‌شود.

چانه نزنید! برخلاف کشور ایران در فرهنگ کانادا جای چانه‌زنی وجود ندارد. با تلاش بیهوده برای تغییر مفاد قرارداد به نفع خود، از اعتبارتان کم می‌کنید.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : فرهنگ کانادا, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 14:33

امروزه محصولات و خدمات بدون عکاسی تبلیغاتی بسیار سریع فراموش می‌شوند. به عبارتی عکس‌های تبلیغاتی علاوه بر اینکه باعث شهرت محصولات و خدمات می‌شوند، سبب ماندگاری آنان نیز می‌گردند. پس عکاسی تبلیغاتی نقش مؤثری در ارائه محصولات و خدمات شما دارد. در ادامه به تعریف عکاسی تبلیغاتی می‌پردازیم

 

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی شاخه‌ای از عکاسی صنعتی است که محصولات را با جزئیات و ویژگی‌های آن به نمایش می‌گذارد.

 

عکاسی تبلیغاتی ویژگی‌های مثبت محصولات را بسیار برجسته می‌کند و محصول را بسیار زیباتر به تصویر می‌کشد. گاهی هم در نشان دادن محصولات اغراق می‌کند، تا توجه مخاطب را به خود بیشتر کند.

 

این در حالی است که در عکاسی صنعتی صرفاً محصول را به همان صورتی که هست نشان می‌دهند. اما آنچه بیشتر در تبلیغات استفاده می‌شود و بازدید بالایی دارد عکاسی تبلیغاتی است.

 

به‌طورکلی عکس‌های تبلیغاتی را می‌توان در همه‌جا قرار داد و توجه مخاطب را افزایش داد. تیم مای کاستومر این شیوه عکاسی را به همه صاحبان کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کند، چراکه تأثیر فوق‌العاده‌ای در افزایش فروش محصولات شما به وجود می‌آورد.

 

ضرورت عکاسی تبلیغاتی

برای بررسی میزان اهمیت عکاسی تبلیغاتی بایستی با آمار و حقیقت‌هایی در رابطه با آن آشنا شوید. این آمارها، نشان‌دهنده نقش مهم عکاسی در صنعت و کسب‌وکار هستند؛

 

عکس‌های جذاب تبلیغاتی می‌توانند ترافیک سایت را تا ۵۰% افزایش دهند.

توییت همراه با عکس ۱۵۰ برابر بیشتر از توییت های بدون عکس منتشر می‌شوند.

۳۲% بازاریابان می‌گویند که محتوای تصویری بیشترین میزان تأثیر را بر روی کسب‌وکار می‌گذارد.

وقتی مردم مطلبی را می‌شنوند، پس از سه روز تنها ۱۰% آن را به یاد می‌آورند، درصورتی‌که پس از مشاهده محتوای بصری (پس سه روز) بیش از %۶۵ اطلاعات و نکات را به خاطر می‌آورند.

 

 

با توجه به این آمارها درمی‌یابیم که برای کسب موفقیت و شهرت در شبکه‌های اجتماعی بایستی در آن‌ها از محتوای بصری استفاده کرد. عکس‌های تبلیغاتی از مهم‌ترین محتوای بصری هستند و تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای بر مخاطب می‌گذارند.

 

عکس‌های تبلیغاتی وفاداری مشتری را افزایش می‌دهند

کاربران و مخاطبان با مشاهده عکس‌های تبلیغاتی با کسب‌وکار شما ارتباط برقرار می‌کنند. مشتریان با مشاهده تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، نظر خود را در زیر آن می‌نویسند. با توجه کردن به نظرات آن‌ها می‌توانید رضایت آن‌ها را به دست آورید. بدین ترتیب طبق یک فرآیند ساده افراد تبدیل به مشتری‌های وفادار می‌شوند.

تماس:

09124777487 _    02126408816  _ 02126408817

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/my.customer/

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عکاسی تبلیغاتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 14:21

محبوبیت بیش‌ازحد روش درمانی تزریق ژل موجب شده تا امروزه اغلب افراد با تزریق مقدار کمی ژل، به چهره‌ای زیبا، شاداب و متقارن برسند. اصلاح فرم صورت و بدن از طریق ژل یکی از ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین روش‌های درمانی است که می‌تواند تأثیرت مثبت خود را در کوتاه‌ترین زمان به نمایش بگذارد.

 

برای تزریق ژل لازم است با یک پزشک متخصص مشورت کنید. در طول جلسات مشاوره پزشک بر اساس محل درمان، نوع ژل و مقدار موردنیاز را تعیین می‌کند. درصورتی‌که چین‌وچروک سطح پوست فراگیر و گسترده باشد، ممکن است مقدار ژل مصرفی و منطقه تحت درمان نیز گسترش یابد.

 

این تکنیک درمانی نیاز به بیهوشی ندارد؛ اما پیش از شروع کار، ناحیه تحت درمان برای تزریق بی‌حس می‌شود. سپس پزشک متخصص به کمک یک ضدعفونی‌کننده، محل تزریق را پاک‌سازی می‌کند. در حین تزریق، پزشک میزان تقارن بخش‌های مختلف را با ماساژ ژل و گسترش آن به بخش‌های مختلف ارزیابی می‌کند. پس از اتمام تزریق در صورت وجود درد و یا سوزش، می‌توان از کمپرس یخ برای التیام استفاده کرد.

                                                                                                                  

تزریق ژل

تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین روش‌های درمانی است که برای از بین نازیبایی‌های صورت استفاده می‌شود. ژل می‌تواند تورفتگی ناشی از تحلیل بافت های چربی را جبران کند و ظاهری جذاب و شاداب ایجاد کند. از تزریق ژل در بخش‌های مختلف صورت می‌توان برای حجیم شدن لب‌ها، از بین بردن چین‌وچروک صورت و پیشانی و همچنین برجسته کردن گونه‌ها استفاده کرد.

 

کاربردهای مختلف تزریق ژل

ماندگاری مطلوب، درد کم و عوارض محدود تزریق ژلها موجب شده تا از این تکنیک برای حجم دهی به اکثر نقاط بدن استفاده شود. ازاین‌رو کاربرد این شیوه درمانی بسیار گسترده و متنوع است. بااین‌حال از ژل برای رفع نواقص برخی نقاط بدن بیشتر استفاده می‌شود.

 

افزایش حجم اجزای مختلف صورت

پروتز لب و گونه برای برجسته کردن آن‌ها

پروتز چانه برای بزرگ کردن آن

رفع چین‌وچروک پوست صورت، پیشانی، لب، اطراف چشم

تزریق ژل برای رفع خط اخم و خنده

رفع تیرگی زیر چشم، گودی و پف آن

درمان افتادگی پوست در صورت و به‌خصوص گردن

لیفت ابرو و بینی

جوان‌سازی دست‌ها، برای ایجاد پوستی لطیف و پنهان کردن رنگ‌های زیردست و برجستگی‌های استخوانی

انواع ژل‌های تزریقی

کاربرد گسترده و متنوع تکنیک تزریق ژل موجب شده تا امروزه طیف متنوعی از ژل‌ها وارد بازار شوند. ترکیبات موجود در اغلب ژل‌ها با اندکی تفاوت، مشابه است. ژل‌های مرغوب و باکیفیت به کمک مواد طبیعی و سالم ساخته‌شده‌اند تا ضمن جذب راحت‌تر، موجب بروز عوارض جدی نشوند.

 

ژل تزریقی هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید به‌طور طبیعی توسط بدن تولید می‌شود؛ اما با ورود به دوره‌های میان‌سالی سطح ترشح آن به‌مراتب کاهش می‌یابد. ازاین‌رو این ماده را می‌توان یک ترکیب سالم، کم‌خطر و ماندگار نامید که اثربخشی خود را تا طول دو سال حفظ می‌کند. تزریق هیالورونیک اسید موجب تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر، از بین بردن چین‌وچروک و همچنین افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.

 

ژل‌های کلاژن

این دسته از ژل‌ها که از بدن گاو تهیه می‌شوند، برای استفاده در صورت بسیار مناسب هستند. تزریق ژل کلاژن علاوه بر تقویت پوست، موجب بهبود ساختار آن و از بین بردن آثار پیری می‌شود. کلاژن نیز به‌طور طبیعی توسط پوست تولید می‌شود. ازاین‌رو تزریق این ماده و جذب آن توسط بدن عارضه خاصی به دنبال نخواهد داشت.

 

ژل‌های مصنوعی

همان‌طور که از نامش پیداست، این دسته از ژل‌ها به شکل مصنوعی در محیط آزمایشگاه تولید می‌شوند. اگرچه گفته می‌شود عوارض تزریق ژل‌های مصنوعی نسبت به سایرین بیشتر است، بااین‌حال این دسته از ژل‌ها اثربخشی خود را در طول زمان بیشتری حفظ می‌کنند. ژل‌های مصنوعی جذب بدن نمی‌شود و به شکل یک ماده غیرطبیعی در بخش تزریقی باقی می‌مانند. ازاین‌رو احتمال اینکه بدن ژل تزریقی را به‌مرور پس بزند، وجود دارد.

 

سخن پایانی

تزریق ژل یک تکنیک شناخته‌شده و کم عارضه است که می‌تواند به جوان‌سازی پوست صورت و بدن کمک شایانی کند. متقاضیان انجام این تزریق اغلب افرادی هستند که به شکل طبیعی بخشی از بافت چربی خود را در صورت ازدست‌داده‌اند. ژل‌های طبیعی ساخته‌شده از کلاژن و هیالورونیک اسید، برای بدن ضرری ندارند. چراکه جذب آن شده و مورداستفاده عضلات قرار می‌گیرند.

 

تزریق ژل به نوعی پرکننده پوستی است، شما می توانید با مطالعه مقاله مربوط به پرکننده های پوستی با دیگر روش های جوانسازی پوست نیز آشنا شوید.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تزریق ژل چیست و چگونه انجام می‌شود؟, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 14:01

عایق کاری صوتی به‌منظور کاهش آسیب‌های صوتی و انتقال صدا از یک فضا به فضای دیگر انجام می‌شود. نفوذ آلودگی‌های صوتی به ساختمان اجتناب‌ناپذیر است. ازاین‌رو عایق صوتی نه‌تنها در بخش‌های صنعتی که سروصدا در آن‌ها زیاد است، در اماکان اداری و مسکونی نیز به کار می‌رود. بااین‌حال می‌توان با استفاده از راهکار مختلف، اثر صوت را کاهش داد و آن را از بین برد. ساده‌ترین و بهترین روش، عایق کاری صوتی ساختمان است.

 

روش‌های مختلف عایق کاری صوتی

برای ایزوله ساختن ساختمان از صداهای مزاحم، روش‌های مختلفی وجود دارد. عایق صوتی را می‌توان در قسمت‌های مختلف ساختمان جای داد تا اثر انتقال صدا در اتاق‌های مجاور و همچنین صدای ایجادشده در اثر ضربه کاهش یابد. بدین منظور می‌توان از چند روش مختلف استفاده کرد.

 

عایق کاری صوتی دیوار

استفاده از عایق صوتی در دیوارها، آلودگی‌های صوتی موجود در خیابان‌های شلوغ و همچنین همسایه‌های پرسروصدا را به‌مراتب کاهش می‌دهد. برای ساخت اتاق ضبط صدا و استودیوها نیز از این نوع عایق کاری استفاده می‌شود. برای عایق کاری دیوارها به‌طور متداول از پشم سنگ که یکی از بهترین عایق‌های صوت است، استفاده می‌شود.

 

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

عایق‌های تخته‌ای یکی از بهترین انواع عایق‌های روکار هستند که برای عایق کاری صوتی محیط‌هایی که امکان ساخت و تفکیک فضا وجود ندارد، استفاده می‌شود. بهترین عایق‌های روکار، جرم بالایی داشته و سنگین هستند. این نوع عایق‌ها با 30 میلی‌متر ضخامت و 34 کیلوگرم وزن داشته و از چهار لایه مقاوم و لمینت شده برای مهار فرکانس‌های صدا ساخته‌شده‌اند.

 

عایق کاری صوتی سقف

عایق‌های بخش سقف برای اینکه بتوانند به‌خوبی انرژی صوتی و ارتعاشات را از بین ببرند، از چگالی بالا بهره می‌برند. برای عایق کاری این بخش از خانه لازم است جنس سقف و محل پخش صدا مشخص شود. همچنین نوع صدا و میزان آن نیز تعیین می‌شود. تنها در این صورت است که می‌توان یک عایق صوتی مناسب برای سقف خانه انتخاب کرد.

 

عایق صوتی کف

برای کف ساختمان از انواع مختلف عایق‌ها برای عایق کاری صوتی استفاده می‌شود. این نوع عایق‌ها به شکل ریزشی و یا لایه‌ای نصب می‌شوند تا اثر صدا و ارتعاش را کاهش دهند. عایق صوتی کف در دو شکل روکار و توکار عرضه می‌شود. از روش توکار برای محل‌هایی که در حال ساخت هستند استفاده می‌شود. از عایق‌های صوتی همچون پشم‌شیشه، پشم سنگ، تایل های ساخته‌شده از فیبر معدنی و پلی استایرن نیز برای عایق کاری صوتی روکار استفاده می‌شود.

 

انواع مختلف عایق‌های صوتی

برای ایزوله ساختن فضا در برابر صداهای مزاحم، گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید. عایق‌های ساخته‌شده برای عایق کاری صوتی، معمولاً توان تحمل در برابر حرارت و یا اشتعال را دارند. ازاین‌رو استفاده از آنان نه‌تنها موجب برطرف کردن صوت شده، بلکه سایر عوامل آسیب‌زا را نیز برطرف می‌کند. مهم‌ترین عایق‌های صوتی را می‌توان در موارد زیر برشمرد:

 

پشم سنگ

پشم‌شیشه

پشم سرباره

یونولیت

پلی استایرن

بتون لیکا

عایق صوتی سربی

کف شیشه

اندوده‌ای آکوستیکی

دیوارهای پوششی کناف

عایق اکوستیک فوم شانه تخم‌مرغی

فوم ریباند

فوم ایکس پی اس

پلی یورتان

کاشی و تایل های ساخته‌شده از فیبرهای سلولوزی

صفحات و کاشی‌های ساخته‌شده از فیبرهای معدنی

کاشی‌های فلزی سوراخ‌دار

 

سخن پایانی

عایق کاری صوتی ساختمان، اهالی را از شر صداهای مزاحم و آلودگی‌های صوتی در امان می‌دارد. روش‌های مختلفی برای عایق کاری دیوار، سقف و کف وجود دارد که با توجه به مشخصات ساختمان به شکل روکار و یا توکار انجام می‌شوند. برای عایق کاری ساختمان متریال های مختلفی ارائه‌شده که هر یک کارکرد مخصوص خود را دارند. برای عایق کاری صوتی ساختمان خود می‌توانید از هولدینگ KTA راهنمایی گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عایق کاری صوتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 13:51

باتری خودرو یکی از اجزای ضروری و مهم اتومبیل می‌باشد که وظیفه برق‌رسانی به قسمت‌های مختلف خودرو را بر عهده دارد که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به استارت زدن، روشنایی خودرو و برق‌رسانی به سایر قطعات الکتریکی خودرو اشاره کرد.

باتری خودرو یک قطعه قابل شارژ است که وظیفه اصلی آن، تامین جریان الکتریکی مورد نیاز اجزای الکتریکی خودرو می‌باشد. این قطعه پس از روشن شدن خودرو نیز وظیفه برق‌رسانی به قسمت‌های مختلف خودرو را دارد و در صورت کم شدن انرژی محرکه آن، توسط دینام شارژ می‌شود. به طور کلی دو نوع باتری خودرو موجود می‌باشد که عبارتند از: باتری‌تر و باتری خشک.

 

امروزه به دلیل خطرات ناشی از اسید باتری تر، تولید و استفاده از باتری خشک در حال گسترش می‌باشد. باتری‌ها با توجه به خودرو‌های مختلف نیز متغییر می‌باشند به طوریکه باتری‌های اتومبیل‌های سنگین و دیزلی از نوع ۲۴ ولتی و اتومبیل‌های سواری و وانت بارها معمولاً از نوع ۱۲ ولتی می‌باشند.

 

انواع باتری خودرو

باتری‌های اسیدی

این نوع باتری‌ها بدلیل هزینه کمتر در تولید همچنان تقاضای زیادی در بازار دارند ولی بدلیل حساسیت بالا و مشکلات احتمالی امروزه در حال تعویض شدن هستند. در این نوع باتری‌ها متشکل از سرب و دو آلیاژ کلسیم-آنتیموان هستند و الکترولیت آن‌ها اسید می‌باشد که به این نوع باتری‌ها LM نیز گفته می‌شود.

 

باتری‌های اتمی

این نوع از باتری‌ خودرو امروزه در حال گسترش هستند و از حساسیت کمتری نسبت به باتری‌های اسیدی برخودارند و به همین جهت نیاز به مراقبت ندارند. به این نوع باتری‌ها  FM نیز  گفته می‌شود.

 

به طور کلی هر باتری خودرو شامل اجزاء و قطعات زیر می‌باشد:

جعبه‌ی باتری

جعبه‌ی باتری وظیفه‌ی حفاظت و نگه داری از اجزای باتری خودرو را دارد و از نوعی پلیپروپیلن و یا نوعی از پلاستیک مقاوم به حرارت، ضربه و فعل و انفعالات شیمیایی داخل باتری ماشین ساخته می‌شود.

 

صفحات حاوی ماده فعال

به طور کلی سه نوع صفحه در باتری خودرو داریم: صفحات منفی و صفحات مثبت و صفحات عایق بین این دو. جنس صفحات منفی در حالت شارژ کامل از سرب می‌باشد و به طور کلی شامل دو جزء است: یکی ماده فعال آن صفحه و دیگری اسکلت اصلی و همچنین صفحات مثبت از جنس پراکسید سرب می‌باشند و این صفحات وظیفه ذخیره و تولید انرژی الکتریکی در باتری اتومبیل را برعهده دارند و مجموعه صفحات داخل هر باتری خودرو را تشکیل میدهند. صفحات عایق نیز برای جلوگیری از اتصال صفحات منفی و مثبت تعبیه شده اند.

 

بست‌های اتصال

این بست‌ها خروجی و ورودی باتری هستند و انرژی الکتریکی را از باتری خودرو به قطعات الکتریکی خودرو انتقال میدهند. اطلاع از نحوه‌ی اتصال کابل‌های باتری یکی از دانش‌های ضروری برای هر راننده‌ای باشد.

 

الکترولیت‌های باتری خودرو

مایع درون باتری میباشد که از جنس اسید سولفوریک رقیق شده با آب مقطر است و رابط بین قطب‌های مثبت و منفی در باتری خودرو می‌باشد. در هنگام مخلوط کردن اسیو و آب مقطر باید نسبت‌ها به شدت دقیق و با حساسیت رعایت شوند.

 

نشانگر وضعیت الکترولیت (هیدرومتر)

این قطعه وظیفه نمایش دادن وضعیت‌های مختلف باتری خودرو در حالت‌های شارژ کامل، نیمه شارژ و دشارژ می‌باشد و از گوی لاستیکی، لوله شیشه‌ای و لوله‌ی لاستیکی تشکیل شده است.

عملکرد باتری خودرو

انرژی الکتریسیته تولید شده در باتری ماشین، نهایتا حاصل الکترون‌های آزاد شده از واکنش شیمیایی تولید آب، حاصل از ترکیب اکسیژن و هدروژن آزاد شده از واکنش الکتروشیمیایی تبدیل ماده فعال روی صفحات به سولفات سرب می‌باشد. این واکنش توسط الکترولیت باتری خودرو، به عنوان رابط بین قطب‌های منفی و مثبت، بلافاصله پس از استارت زدن انجام می‌شود.

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : باتری خودرو, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 13:40

در آغوش گرفتن نوزاد یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید والدین در طول روز بارها آن را انجام دهند. در واقع بغل کردن نوزاد می‌تواند یک رابطه عاطفی بسیار قوی میان شما و فرزندتان به وجود آورد، قطعاً کودک با احساس کردن گرمای وجود شما و از همه مهم‌تر شنیدن صدای قلب مادر به چنان آرامشی می‌رسد که شاید این احساس آرامش را حتی در رحم مادر هم تجربه نکرده باشد.

 

 در آغوش گرفتن نوزاد

بغل گرفتن نوزادان و کودکان چند ساله از جمله کارهای لازمی است که برخی از والدین برای انجام دادن آن کمی با مشکل روبه‌رو می‌شوند؛ چرا که ظریف بودن نوزاد تازه متولد شده، همچنین شل بودن تمام عضلات بدن او باعث می‌شود تا برای بغل کردنش نیاز به مهارت کافی باشد، در واقع والدین از در آغوش گرفتن کودک ترس دارند؛ اما پس از مدتی به سادگی در هر لحظه‌ای اقدام به بغل گرفتن نوزاد می‌کنند.

نحوه بغل کردن نوزاد

برای انجام نحوه در آغوش گرفتن نوزاد لازم است تا نکاتی مهمی را رعایت کنید‌. این موارد عبارت‌اند از:

 

دست‌هایتان را بشویید: چون سیستم ایمنی نوزاد بسیار ضعیف است.

 

راحت باشید: سعی کنید با آرامش جسمی و روحی فرزند خود را بغل بگیرید تا او در آغوش شما احساس امنیت کند.

 

سر و گردن نوزاد را محکم نگه دارید: در چند ماه اول تمامی نوزادان قسمت سرشان سنگین‌ترین قسمت بدن آن‌ها می‌باشد، پس نمی‌توانند تعادل سر و گردن را حفظ کنند، به همین دلیل لازم است تا برای در آغوش گرفتن نوزاد حتماً یک دستتان زیر سر و گردن نوزاد و دست دیگر درست در زیر باسن کودک قرار بگیرد.

 

ایمنی نوزاد را در نظر بگیرد: گاهی اوقات دیده می‌شود که زمان بغل گرفتن نوزاد برخی افراد کودک را برعکس می‌کنند، یعنی نیم تنه بالا را پایین‌تر از پاها قرار می‌دهند، در حقیقت این کار باعث برگشت شیر به درون معده و روده می‌شود که در زبان عامیانه به آن شیردون گفته می‌شود‌. یا اینکه در هنگام بغل کردن سر و یا قسمت دیگری از بدن نوزاد به مبل، گوشه‌ای از تخت و یا اشیاء دیگر برخورد خواهد کرد. پس با احتیاط زیادی کودک را به آغوش بگیرید.

 

روش های بغل کردن نوزاد

برای انجام روش در آغوش گرفتن نوزاد سعی کنید پیوندی عاطفی را میان خود و فرزندتان ایجاد کنید. تماس پوستی قطعاً می‌تواند یک راهکار فوق‌العاده برای آرامش گرفتن کودک باشد.‌ پس سعی کنید دمای اتاق را متعادل کرده و فرزند خود را به صورت برهنه بغل بگیرید.

 

تماس سینه به سینه به طور غریزی می‌تواند آرامش زیادی را در نوزاد به وجود آورد؛ چون کودک با شنیدن صدای قلب مادر به یاد زندگی در رحم خواهد افتاد.

 

حالت گهواره‌ای جزو ساده‌ترین روش بغل گرفتن نوزاد است. معمولاً این نوع در آغوش گرفتن کودک تنها در چند هفته اول انجام می‌شود.‌

 

بغل گرفتن روی شانه، تنها روشی که می‌تواند به طور کامل به کودک آرامش دهد همین بغل گرفتن نوزاد بر روی شانه می‌باشد؛ زیرا کودک به آرامی و حالت خواب می‌تواند سرش را روی شانه بگذارد و تمام بدنش در وضعیت مناسبی قرار بگیرد؛ چرا که بدن نوزاد در موازات بدن شما قرار می‌گیرد و هیچ فشاری به زیر بغل نوزاد نخواهد آمد.

 

وضعیت زیر بغل، تنها برای شیر دادن نوزاد مناسب می‌باشد؛ چون اغلب نوزادان و کودکان در چنین حالتی دید کافی به اطراف ندارند، بنابراین با دراز کشیدن بر روی پای مادر تلاش کرده تا در وضعیت دیگری قرار بگیرند.

بغلی شدن کودک

اگر چه اهمیت در آغوش گرفتن نوزاد بیشتر از آن چیزی است که ما در این مطلب به آن اشاره کردیم؛ ولی نکته بسیار مهمی که وجود دارد مسئله بغلی شدن نوزاد در زمان خواب و یا شیر خوردن می‌باشد. پس سعی کنید زمانی کودک را بغل بگیرید که تازه از خواب بیدار شده و به اندازه کافی سیر است. واقع اگر در هر زمانی اقدام به بغل گرفتن کودک خود کنید مطمئناً نوزاد از محبت شما سوءاستفاده کرده و در هر زمانی مانند غذا خوردن، خوابیدن و غیره از شما تقاضا دارد تا فقط او را سرپا نگه دارید. البته این عادت غلط می‌تواند باعث بغل درد نوزاد و بی‌قراری بیشتر او در طول شب شود.

 

سخن پایانی

چنانچه تمایل دارید تا به طرز صحیحی فرزندتان را به آغوش بگیرید توجه داشته باشید که نوزاد در حالت انتخابی شما احساس رضایت داشته باشد، اگر کودک در آغوش شما بهانه‌گیری می‌کند، لازم است تا حالت بغل گرفتن نوزاد را تغییر دهید‌. در زمان بغل گرفتن روی شانه مراقب نفس کشیدن نوزاد باشید، فراموش نکنید که در هر جا به جایی نوزاد باید یک دست شما همیشه زیر سر و گردن نوزاد قرار بگیرد.

 

در ابتدا برای در آغوش گرفتن کودک سعی کنید حالت‌های نشسته را امتحان کنید و بهتر است یک بالش مناسب در سطح زیرین بدن کودک قرار دهید تا سفتی بدن شما باعث آزار نوزاد نشود. در زمان بغل داشتن کودک به اشیاء و یا نوشیدنی‌های داغ نزدیک نشوید و در آخر اینکه هرگز در زمان بغل گرفتن نوزاد او را بیش از اندازه تکان ندهید.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : صحیح ترین روش برای در آغوش گرفتن نوزاد, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 13:21

کیست تخمدان یک توده کوچک و غیر سرطانی است که با آب و مایعات پرشده است. این کیست‌ها می‌توانند در تخمدان رشد کرده و بزرگ شوند. اساساً کیست‌ها عوارض جبران‌ناپذیری به‌جای نمی‌گذارند اما می‌توانند در فرآیند تخمک‌گذاری اختلال ایجاد کنند. جراحى کیست تخمدان با بیرون کشیدن کیست‌ها از محل تخمدان، احتمال باروری را افزایش داده و بیمار را از درد ناشی از رشد و جابجایی کیست نجات می‌دهد. در مطب دکتر مظاهری این عمل جراحی به کمک مجهزترین تجهیزات و با تکیه‌بر دانش بالای پزشکان صورت می‌گیرد. ازاین‌رو کمترین عارضه و دردی ایجاد نمی‌کند.

 

روش‌های مختلف جراحى کیست تخمدان

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد، درمان کیست‌ها ارتباط مستقیمی با نوع کیست دارد. در کیست‌های ساده نیاز به درمان جدی نخواهید داشت. کافی است منتظر باشید تا با گذر از حداکثر دو دوره قاعدگی کیست‌ها جذب شوند. زمانی که رشد کیست از مقدار طبیعی فراتر برود، پزشک با تجویز رخی داروهای هورمونی، تلاش می‌کند تا کیست‌ها بدون مداخلات جراحی از بین بروند.

 

اما در مواقعی که کیست‌ها به شکل مشکوکی رشد می‌کنند و احتمال سرطانی بودن آنان می‌رود، جراحى کیست تخمدان به‌عنوان بهترین روش درمانی انتخاب می‌شود. امروزه با پیشرفت علوم نوین، لاپاراسکوپی بهترین درمانگر کیست‌های تخمدان معرفی‌شده است؛ اما ممکن است پزشک بنا بر صلاح‌دید خود و شرایط بیمار، عمل باز را ترجیح دهد.

 

جراحى کیست تخمدان از طریق لاپاراسکوپی

در جراحی لاپاراسکوپی تلاش جراح بر این است که بتواند بخش اعظمی از تخمدان را دست‌نخورده باقی بگذارد. در این روش چند شیار کوچک بر روی جداره شکم وارد می‌شود تا لاپاراسکوپ وارد تخمدان‌ها شود. در همین حین حفره شکم توسط گاز دی‌اکسید کربن پر می‌شود تا پزشک به محیط تخمدان تسلط پیدا کنند. جراح به کمک این ابزار موقعیت کیست‌ها را شناسایی می‌کند.

 

در قدم بعد با ایجاد چند برش دیگر کیست‌ها از تخمدان بیرون کشیده می‌شوند. در این نوع عمل جراحی، بیمار کاملاً بی‌هوش است و هیچ دردی را احساس نمی‌کند. مدت‌زمان ریکاوری و بهبود نیز به مدد روش لاپاراسکوپی بسیار کوتاه‌تر شده و بیمار می‌توان در همان روزبه خانه بازگردد.

 

انواع کیست تخمدان و علائم آن

کیست‌ها انواع مختلفی دارند. در یک نگاه کلی کیست‌های بزرگ‌تر از 5 سانتی‌متر بزرگ قلمداد می‌شوند. درمان و جراحی کیست تخمدان در انواع مختلف کیست‌ها متفاوت است. ازاین‌رو تشخیص نوع کیست اهمیت ویژه‌ای در انتخاب مسیر درمان دارد. کیست‌ها را در یک دسته‌بندی کلی می‌توان به 5 نوع مختلف تقسیم کرد.

 

کیست تخمدان های ساده: کیست ساده یا فولیکولی رایج‌ترین نوع کیست است که در تخمدان اغلب بانوان وجود دارد. خوشبختانه این نوع کیست عوارض و علائمی ندارد و پس از به پایان رسیدن دوره قاعدگی به‌خودی‌خود ناپدید می‌شود.

کیست تخمدان پلی کیستیک: در این حالت ایجاد یک زنجیره کیست‌های ریز در تخمدان، منجر به اختلال در قاعدگی می‌شود. در افراد مبتلابه تنبلی تخمدان علائمی همچون ناباروری، جوش صورت و موی چرب به‌وفور دیده می‌شود.

کیست درموئید: این نوع کیست همراه با جنین در رحم مادر رشد می‌کند. در این حالت تنها گزینه درمانی جراحى کیست تخمدان است.

کیست‌های شکلاتی: در این حالت کیست‌های خونی، موجب ایجاد چسبندگی در رحم و تخمدان‌ها می‌شود. قطعی‌ترین راه درمان در این نوع کیست نیز جراحی است.

کیست بدخیم تخمدان: زمانی که کیست‌های تخمدان تبدیل به تومورهای سرطانی شوند، متأسفانه تخمدان را به‌طورکلی درگیر و سرطانی می‌کند. در ابتلا به نوع کیست بیمار مسیر سختی برای درمان طی می‌کند.

 

سخن پایانی

جراحى کیست تخمدان مثل گذشته عمل سخت و مشکل‌آفرینی نیست؛ اما بسیار حائز اهمیت است که در انتخاب مطب و دکتر خود دقت لازم را داشته باشید. در مطب دکتر مظاهری تمام سؤالات شما پیرامون جراحى کیست‌های تخمدان پاسخ داده می‌شود. ضمن اینکه عمل لاپاراسکوپی نیز با بهترین و دقیق‌ترین تجهیزات صورت می‌گیرد.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : کیست تخمدان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 13:03

آجر چیست؟

آجر به اصطلاح به واحدهای کوچک مصالح ساختمانی میگویند که عموما به شکل بلوک مستطیلی هستند. که اغلب از خاک رس بر پایه ی مواد معدنی و یا سایر مواد افزودنی تشکیل می شوند و همراه با ملات سیمان در ساخت و ساز به کار می روند. آجر حدود 4 اینچ عرض و 8 اینچ طول دارد و از ضخامت های مختلفی تشکیل می شود. ابعاد آجر به گونه ای است که به راحتی در یکدیگر قفل و بست می شوند. این ویژگی باعث شده این مصالح به منظور اجرای دهانه ی وسیع به صورت قوس، طاق و گنبد که از زمان قبل از ساسانیان که در ایران رواج داشته است،کارایی منحصر به فردی داشته باشد.

نمای آجری یکی از قدیمی‌ترین نماهای ساختمانی است که هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. امروزه استفاده از آجر در نمای ساختمان با هنرهای مدرن و انتزاعی تلفیق‌شده و جلوه‌ای متفاوت ایجاد می‌کند. برای افرادی که به هنر دیرینه ایرانی علاقه‌مندند، استفاده از آجرنماها بهترین گزینه است. چراکه می‌توانند آن را در کنار دیتیل هایی همچون چوب و سنگ و فلز استفاده کنند و علاوه بر حفظ ارزش‌های آجر، یک ترکیب خاص و ماهرانه ایجاد کنند.

انواع نمای آجری

آجرنماها انواع مختلفی دارند؛ اما در یک نگاه کلی شامل آجرنمای لفتون، شیل، قزاقی، بهمنی و نسوز می‌شوند. آجر نمای نسوز به‌طور مجزا به دسته‌های مختلف سیلیسی، آلومینیمی، قلیایی و اکسید کروم تقسیم می‌شود. هر یک از این نوع آجرنماها یک نمای خاص و متفاوت ابداع می‌کنند.

 

نمای آجر زرد

این نوع نمای آجری را با عنوان آجرسه‌سانتی نیز می‌شناسیم. استفاده از این نوع نمای ساختمانی پس از دهه ۸۰ به‌شدت افول کرده است. همین عامل موجب کاهش قیمت آن شده و استفاده از آجر زرد را در مکان‌هایی که نیاز به بودجه کم دارند رایج ساخته است.

 

نمای آجر سفید

آجر سفید در مقایسه با سایر آجرنماها قیمت بسیار بالاتری دارد. همین عامل موجب شده تا در سطح شهر با این نوع نمای آجری کمتر روبرو شویم. نمای آجر سفید تجلی‌گر نماهای کلاسیک و اروپایی است. ترکیب این نوع آجر با سنگ‌های لاشه و چوب نمایی چشم‌نواز خلق می‌کند. در کشور ایران استفاده از این نوع نمای آجری بیشتر در بخش‌های ویلا سازی رایج است.

نمای آجری قرمز

آجر قرمز اگرچه در ایران طرفداران بسیاری دارد، اما درواقع تجلی نمای کلاسیک بریتانیا است. به‌تازگی این نوع آجر با متریال هایی همچون چوب، سنگ و فلز ترکیب‌شده و آثاری فاخر و جذاب خلق کرده است. برای نمایش سبک‌های اروپایی لازم است آجر قرمز ساده را با دور گیری پنجره‌ها و درها نمایش داد.

 

این درحالیست که نمای آجری ایرانی با آجرچینی‌های زیبا و گاهاً انتزاعی نمایش داده می‌شود. برای استفاده از آجر قرمز در نمای ساختمان راهکارهای مختلفی پیش رو دارید؛ اما در یک حالت ساده می‌توانید آن را در ترکیب با فریم پنجره چوبی به کار ببرید.

 

انواع سبک‌های نمای آجری

نماهای آجری در دو سبک مختلف کلاسیک و مدرن اجرا می‌شوند. نمای آجر مدرن یکی از محبوب‌ترین انواع نما ها در عصر حاضر است که طرفداران بسیاری دارد. این نوع نما نه‌تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط کشور محبوب و مشهور گشته است. در مقابل نمای آجر کلاسیک کم‌کاربردتر است و بیشتر در ویلاهای شخصی به کار می‌رود.

 

نمای آجری کلاسیک

نمای آجری سنتی و یا کلاسیک به نماهایی گفته می‌شود که در آن از ستون‌های بلند، کف‌پوش‌ها و پلکان‌های آجری و همچنین آجرچینی‌های دقیق استفاده‌شده باشد. در این نوع نمای ساختمانی برای ایجاد یک هارمونی مناسب از آجر با ابعاد مختلف استفاده می‌شود تا ظاهری یکدست و خسته‌کننده ایجاد نشود.

 

نمای آجری مدرن

در یک نگاه کلی به نماهایی که از ترکیب انواع آجر با سنگ‌های تراورتن تراش‌خورده، فلز و یا چوب ساخته می‌شوند، نمای مدرن آجری گفته می‌شود. البته نیازی نیست که حتماً آجر با سایر متریال ها تکرار شود. زمانی که آجر به‌تنهایی و در فرم‌های انتزاعی و مدرن اجرا شود نیز با عنوان نمای آجری مدرن شناخته می‌شود.

 

سخن پایانی

نمای آجری یکی از محبوب‌ترین و درعین‌حال زیباترین نماهای ساختمانی ست که با استانداردهای خاصی طراحی و اجرا می‌شود. آجرنماهای مختلف باعث ایجاد سبک‌های متفاوتی از نمای آجری شده‌اند. آجرنسوز، قرمز، زرد و حتی آجرهای سفید با قرارگیری در نما، ظاهری خاص و متفاوت ایجاد می‌کنند. برای اجرای نماهای آجری می‌توان از دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : نمای آجری, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 12:44

.سرشار از فیبر هستند:

انجیر ها منبعی خوبی از فیبر های محلول می باشند که کمک میکند تا مدت طولانی سیر بمانید و یبوست را نیز درمان میکند.

انجیر خشک غنی از ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی هستند:

انجیر ها سرشار از ویتامین های A ،B1، B2 منگنز، پتاسیم، منیزیم، مس، آهن و فسفر هستند.سطح بالای پتاسیم و سطح پایین سدیم برای افرادی که دارای فشار خون بالای هستند مناسب است.

 

3. انجیر خشک منبع خوب کلسیم:

کلسیم بالای موجود در انجیر باعث افزایش سلامتی استخوان ها میشود.

 

4. انجیر خشک برای افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن:

موکیلاژ بالای آن به درمان و محافظت از گلو درد کمک میکند.

انجیر خشک برای تقویت سیستم ایمنی بدن

5. استروژن های مضر از بدن را دفع میکند:

هورمون بیش از حد استروژن در بدن ممکن است منجر به مشکلات یائسگی، سرطان تخمدان، پستان ، رحم، افزایش وزن و تغییرات خلق و خوی شود که انجیر در از بین بردن چنین علائمی به بدن کمک خواهد کرد.

 

6. حاوی آنتی اکسیدان های تقویت کننده مربوط به سلامت هستند:

انجیر ها حاوی یک نوع آنتی اکسیدان به نام فنول می باشند که به کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و انواع مختلف سرطان کمک میکند.

 

7. انجیر خشک برای کمک به گوارش و هضم:

انجیر ها همچنین حاوی بتاکاروتن و بنزالدهید( ترکیبات ضد سرطان) ، فلانوئید و آنزیم های گوارشی به نام فیسین هستند.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : خواص انجیر خشک, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 12:33

منظور از سهام عدالت، فروش تسهیلات شرکت‌های دولتی است که به اقشار کم‌درآمد جامعه تعلق‌گرفته است. این سهام به شکل یک سبد سرمایه‌گذاری ارائه‌شده است و سهام‌داران در سود و زیان آن شریک هستند.حال باگذشت بیش از ۱۲ سال از شروع به کار این سازوکار حمایتی، ارزش سهام عدالت رو به رشد است. به‌طوری‌که در تاریخ نوشتار این متن که ۴ خرداد ۴۰۰ است ارزش سبد ۵۳۲ هزارتومانی به ۱۰ میلیون و ۵۴ هزار تومان و سهام یک‌میلیون تومانی به ۱۸ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت چگونه محاسبه ‌می‌شود؟

بعد از ۱۲ سال ۵۰ میلیون ایرانی این سال را دارند که ارزش کاغذی که به‌عنوان سهام عدالت به آن‌ها داده‌شده است چه میزان است. طبق آمار سازمان‌های خصوصی‌سازی سهام عدالت مشمولانی که سهام عدالت ۱ میلیون تومانی دارند، حدود ۴۱ میلیون ریال و ارزش هر سهم مشمولانی که سهام ۵۰۰ هزارتومانی دارند ۲۲ میلیون ریال محاسبه‌شده است.

 

درصورتی‌که این اعداد را در تعداد اعضای خانواده ضرب کنید، ارزش سهام عدالت هر خانوار مشخص خواهد شد. بااین‌حال با توجه به بازار می‌توان گفت که ارزش این سهام کاملاً سیال بوده و بسته به شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی صعود و نزول ‌می‌کند.

ارزش سهام عدالت چقدر رشد کرده است؟

سهام عدالت و اختصاص آن به خانواده‌های کمتر برخوردار در دولت نهم کلید خورد و امروز بیش از ۱۲ سال از آن تاریخ ‌می‌گذرد. در این مدت ارزش سهام عدالت دستخوش تغییرات زیادی شده است و از ۴۹ شرکتی که در این سبد قرار دارند ۳۵ تای آن‌ها در بورس ارائه‌شده‌اند.

 

ارزش مقطعی این ۳۵ شرکت حدود و ۲۲۷ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال محاسبه‌شده است. به عبارتی ارزش روز این شرکت‌ها ۱۵۸۸ هزار و ۹۴۴ میلیارد ریال رشد داشته است. ۱۴ شرکت غیر بورسی دارای ارزش واگذاری ۳۸ هزار و ۵۳۸ میلیارد ریال هستند. پس ‌می‌توان نتیجه گرفت که ارزش سهام عدالت از تاریخ شروع به کار آن افزایش داشته است.

 

چرا ارزش سهام عدالت بعضی مشمولین کمتر از عدد مندرج در برگه است؟

در آغاز به کار سهام عدالت قرار بر این بود که هر فرد یک‌میلیون تومان سهام عدالت و هر خانواده ۵ نفره تا سقف ۵ میلیون سهام داشته باشند. قرار بر این بود که ثمن آن از سود شرکت‌های سرمایه پذیر در طول ۱۰ سال مستهلک شود؛ اما میزان سود عایدی در طول ۱۰ سال بدهی مشمولین را پوشش نداد. به همین دلیل است که در سامانه سهام عدالت، ارزش سهام عدالت بعضی مشمولین کمتر از میزان درج‌شده در برگه است.

 

سخن پایانی

متأسفانه ارزش سهام عدالت بر مبنای منطقی و یا محاسبات ریاضی محاسبه نمی‌شود و ازاین‌رو ممکن است تا بازه زمانی مشخصی صعودی و در بازه زمانی دیگر نزولی باشد. ازاین‌رو در صورت تمایل به فروش این سهام بهتر است تا زمان صعودی شدن قیمت‌ها شکیبا باشید.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : ارزش سهام عدالت, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 12:14

نحوه سرمایه گذاری شخصی در ترکیه

روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه وجود دارد. بسته به اینکه بودجه مدنظر شما چقدر است و تا چه حد ریسک‌پذیر هستید، می‌توانید از این‌ روش‌ها استفاده کنید. اگرچه سرمایه گذاری در کشورهای مختلف ریسک آمیز است، اما کشور ترکیه شرایط خاصی در نظر گرفته تا بستری امن و سودده برای سرمایه شما فراهم کند.

 

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

برای سرمایه گذاری شخصی در ترکیه خرید خانه بهترین گزینه است. چراکه شرایط مختلفی برای خرید مسکن فراهم‌شده است و نیاز به پرداخت کامل مبلغ مسکن نیست. شما می‌توانید از واحدهای پیش‌ساخته و یا روش‌های اقساطی استفاده کنید. با خرید یک مسکن به ارزش 250 هزار لیر و حفظ آن برای سه سال متمادی، می‌توانید اقامت دائم کشور ترکیه را به دست آورید.

سرمایه گذاری شخصی در ترکیه با توجه به اینکه اقتصاد این کشور باثبات و پیشرفته است، هوشمندانه و سودآور به نظر می‌رسد. دولت ترکیه تلاش می‌کند تا با خصوصی‌سازی صنایع و جذب سرمایه، کشور خود را توسعه دهد. ازاین‌رو تسهیلات ویژه‌ای را به افراد سرمایه‌گذار اختصاص داده است. مهم‌ترین آن، اعطای پاسپورت و تابعیت کشور به سرمایه‌گذارانی ست که به مدت سه سال سرمایه خود را در این کشور حفظ کنند.

 

سرمایه گذاری با سپرده‌گذاری

با قرار دادن سپرده بانکی به ارزش 500 هزار دلار، در بانک‌های ترکیه می‌توان امیدوار بود که تابعیت و پاسپورت این کشور بعد از 3 سال به شما تعلق بگیرد.

 

سرمایه گذاری با کارآفرینی

کارآفرینی و ثبت شرکت یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری شخصی در ترکیه است. راه‌اندازی شرکت و استخدام 50 شهروند ترک، می‌تواند به اخذ تابعیت ترکیه کمک ویژه‌ای کند.

 

سرمایه گذاری به‌وسیله خرید سهام

خرید سهام با حداقل سرمایه 500 هزار دلار، نوعی سرمایه گذاری ایمن و سوددِ به شمار می‌آید. به‌شرط اینکه سهام شما به تأیید وزارت صنایع کشور ترکیه برسد.

 

سرمایه گذاری شخصی در ترکیه برای اخذ تابعیت

اخذ تابعیت و پاسپورت کشور ترکیه از طریق سرمایه گذاری بسیار ساده است. اگر سرمایه کافی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار پرسود و یا خرید ملک‌دارید، بهتر است آن را د کشور ترکیه خرج کنید. چراکه اقتصاد این کشور رو به رشد بوده و بسیار باثبات است.

 

بستر امن سرمایه گذاری علاوه بر اینکه شأن اجتماعی شمارا ارتقاء می‌دهد، شرایط را برای اخذ تابعیت فراهم می‌کند. از دیگر مزایای سرمایه گذاری شخصی در ترکیه افتتاح یک حساب بانکی بین‌المللی است که می‌تواند به مراودات تجاری با سایر کشورهای اروپایی کمک کند.

 

درواقع سرمایه گذاری در این کشور دروازه‌ای به‌سوی سایر کشورهای پیشرفته باز می‌کند و امکان سفر و مهاجرت به این مناطق را فراهم می‌کند. دریافت اقامت برای سرمایه‌گذاران 3 الی 6 ماه زمان می‌برد. این زمان برای اخذ اقامت اعضای خانواده حدود 2 ماه است.

 

ازآنجایی‌که کشور ترکیه اجازه داشتن دو تابعیت را به مهاجران می‌دهد، ازاین‌رو با خیال راحت و بدون اینکه نیاز به سلب تابعیت داشته باشید، می‌توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید. در مراحل اول، اقامت موقت سرمایه‌گذاران به شکل سالیانه تمدید می‌شود. در ادامه اقامت دائم کشور ترکیه به افرادی تعلق می‌گیرد که 5 تا 8 سال را به زندگی و کار در ترکیه اختصاص دهند.

 

سخن پایانی

سرمایه گذاری شخصی در ترکیه علاوه بر اینکه امن و سودآور است، شرایط را برای اخذ تابعیت این کشور و مراودات تجاری با سایر کشورهای اروپایی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید سرمایه خود را برای خرید ملک، سهام، اوراق بانکی و همچنین سپرده‌گذاری اختصاص دهید. کافی است 3 سال سرمایه خود را حفظ کنید تا درنهایت اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.

 

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سرمایه گذاری شخصی در ترکیه, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 17:57

آگاهی از فرهنگ یک کشور از این جهات مختلف اهمیت دارد. مهم‌تر از همه اینکه هر چقدر مهاجران با هنجارهای اجتماعی حاکم بر کشور بیشتر آشنا شوند، به طور حتم در محیط کار، دانشگاه و حتی در کوچه و خیابان نیز آگاهانه‌تر برخورد می‌کنند. کانادا یک کشور چندملیتی است که از چند ایالت تشکیل‌شده است.

برای افرادی که متقاضی مهاجرت به کانادا هستند، آشنایی با آداب‌ورسوم و فرهنگ کانادا اهمیت ویژه‌ای دارد. شما از یک کشور آسیایی به کانادا سفر می‌کنید، ازاین‌رو داشتن اختلافات گسترده درزمینهٔ فرهنگی طبیعی قلمداد می‌شود. پس برای اینکه بتوانید اقامت خوشی در کشور کانادا داشته باشید، توصیه می‌شود پیش از هر چیز بافرهنگ رایج در این کشور آشنا شوید.

 

فرهنگ کانادا و مردمان آن

فرهنگ کانادا و هر یک از ایالت‌های آن با توجه به مهاجرینی که در آن زندگی می‌کنند، تغییرات بسیاری داشته است؛ اما در یک نگاه کلی فرهنگ مردم کانادا را می‌توان شبیه فرهنگ مردم در فرانسه، انگلستان و آمریکا دانست. چراکه بخش اعظمی از کانادا سال ها مستعمره این کشورها بوده اند. امروزه نیز اصالت درصد بالایی از ساکنین کانادا متعلق به این کشور هاست.

 

آداب معاشرت در کانادا

مردمان کانادا افرادی صبور، مودب و مسئولیت‌پذیر هستند. برای آن‌ها رعایت ادب و احترام در روابط دوستانه و یا شغلی، بیش از هر چیز اهمیت دارد. با این حال این موضوع با توجه به تنوع فرهنگی که در کانادا وجود دارد، ممکن است کمی تغییر کند. برخی رفتارها به طور آشکار در فرهنگ مردم کانادا به چشم می‌خورد.

 

اگرچه در این کشور آزادی بیان وجود دارد، اما مردم کانادا ترجیح می‌دهند مخالفت خود را باتدبیر و دیپلماسی خاص نشان دهید. در رفتارهای معمول آنان بیشتر از هر چیز به عقل و منطق تکیه زده می‌شود تا احساسات.

حفظ حریم شخصی در فرهنگ کانادا اهمیت ویژه‌ای دارد. آن‌ها ترجیح می‌دهند در هنگام صحبت با دیگران فاصله خود را رعایت کنند و صحبت آن‌ها را نیز قطع نکنند.

فرهنگ کانادا در هنگام غذا خوردن به گونه ایست که نباید پیش از میزبان شروع به خوردن کنند. تعارف به خوردن غذا در میان مردم کانادا رایج نیست؛ اما در صورت تعارف دیگران نیازی به توضیح برای رد کردن آن نخواهید داشت.

در خصوص هدیه دادن، کانادایی‌ها کمی متفاوت عمل می‌کنند. برای مثال تنها برای مراسماتی همچون تولد و کریسمس هدیه می‌دهند. همچنین هدایا پس از دریافت به سرعت باز می شوند.

 

سخن پایانی

کانادا با کشور ایران تفاوت‌های چشمگیری دارد. بهتر است پیش از مهاجرت به این کشور از جزئیات آداب‌ورسوم مطلع شوید. در این صورت می‌توانید در محیط‌های کاری و یا دوستانه، بهتر و منطقی‌تر رفتار کنید. فرهنگ رایج در این کشور به علت چندملیتی و چند ایالتی بودن آن متعدد است. با این حال کانادایی‌ها بیشتر شبیه آمریکایی‌ها و یا فرانسوی‌ها برخورد می‌کنند.

آداب تجارت در فرهنگ کانادا

اساساً تجارت از جمله مقوله هاییست که فرهنگ در کلیت آن تأثیر بسزایی ندارد. آداب تجارت در اغلب کشورهای اروپایی یکسان است. با این حال در فرهنگ کانادا رعایت برخی جزئیات ضروری است. برای مثال زمانی که قصد بستن یک قرار دارد در کشور کانادا دارید بایستی به چند نکته توجه کنید.

 

آن تایم باشید. در فرهنگ کانادا، زمان بسیار ارزشمند است. ازاین‌رو به موقع در جلسات و قرار ملاقات‌ها حاضر شوید و در صورت بروز هر گونه مشکل، همکاران تجاری خود را مطلع کنید.

در هنگام ملاقات با شرکای تجاری و در زمان خداحافظی با آن‌ها محکم دست دهید و تماس چشمی مستقیم برقرار کنید.

برای خطاب کرن مقامات رده بالا و یا افراد مسن، از عنوان شغلی به همراه نام خانوادگی آنان استفاده کنید؛ اما برای مخاطب قرار دادن هم رده های خود می‌توانید از اسم کوچک آنان استفاده کنید.

در جلسه عقد قرارداد پوشیدن کت‌وشلوار برای آقایان و کت‌ودامن برای بانوان موجه تلقی می‌شود.

چانه نزنید! برخلاف کشور ایران در فرهنگ کانادا جای چانه‌زنی وجود ندارد. با تلاش بیهوده برای تغییر مفاد قرارداد به نفع خود، از اعتبارتان کم می‌کنید.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : فرهنگ کانادا, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 17:36

لینک دوستان

خبرنامه